Solicitude de admisión para novo alumnado curso 2017/2018

- Prazo: do 1 de marzo ao 20 de marzo (ambos incluidos).

- Documentación a presentar:

•  Formulario de solicitude de admisión Anexo II (dispoñible na secretaría do centro e na páxina web onde se pode cubrir en liña e imprimir).
  •   Fotocopia do libro de familia ou do DNI do alumno/a.

LISTAXE DE ADMITIDOS NO CEIP EDUARDO PONDAL CURSO 2013/2014

Aquí deixo a listaxe definitiva dos novos alumnos e alumnas para o vindeiro curso 2013/2014.

Proceso de admisión do alumnado para o vindeiro curso 2012/13

De acordo coa Orde do 17 de marzo de 2007 pola que se regula o procedemento para a admisión do alumnado no segundo ciclo de Educación Infantil, Educación Primaria, Educación Secundaria e Bacharelato en centros docentes sostidos con fondos públicos:

1. O alumnado do centro ten garantida a súa permanencia no mesmo ata a finalización das etapas educativas impartidas no centro; polo que o alumnado matriculado actualmente no CEIP Eduardo Pondal  non terá que facer ningún trámite.

2. Cambio dun centro a outro ao que se estea adscrito:

DOCUMENTACIÓN PARA A FORMALIZACIÓN

Os documentos a entregar son os seguintes:

LEXISLACIÓN SOBRE ADMISIÓN

Preme aquí para acceder á lexislación vixente sobre admisión do alumnado e matrícula.