DISTRIBUCIÓN DE MÁSCARAS. CURSO 2021-2022

Segundo a Orde do 28 de outubro de 2021 pola que se regulan os criterios e o procedemento de distribución de máscaras entre o alumnado de educación primaria. https://www.xunta.gal/dog/Publicados/2021/20211112/AnuncioG0598-081121-0001_es.htmlserán BENEFICIARIOS de máscaras o seguinte alumnado:

• O alumnado que resultou beneficiario das axudas de material escolar (NON terán que presentar solicitude)

• O alumnado que non foi beneficiario das axudas de material escolar  e cumpra un dos seguintes criterios establecidos na Orde anteriormente citada:
    • Renda familiar per cápita igual ou inferior a 6000 euros (renta ano 2019)
    • Alumnado de Educación Especial,
    • Alumnado suxeito a tutela ou garda da Xunta de Galicia
    • Alumnado con discapacidade recoñecida de máis do 65%.

As SOLICITUDES realizaranse de forma presencial no centro educativo (Soamente deben entragalas o alumnado que NON foi beneficiario das axudas de material escolar).

DOCUMENTACIÓN a ENTREGAR

-          Anexo I e Anexo II (Pódese recoller na conserxería do centro ou descargar aquí)

-          Copia do libro de familia ou documento equivalente, onde figure o alumno e os demais membros computables da unidade familiar.

PRAZO de entrega será do 15 ao 26 de novembro ambos inclusive.