Web do Ceip Ponte dos Brozos

Arteixo  A Coruña  Galicia

Vista da ponte dos brozos

Avda. Arsenio Iglesias, 34 (Sabón)  15142 Arteixo (  981 60 02 49 2 981 60 02 49

Código de Centro:  15000363

correo-e

De cara ao comezo do novo curso escolar 2014-2015 lembrámoslles que:

1. Actividade de Biblioteca Escolar.

O prazo de inscrición para poder asistir a esta actividade extraescolar remata o día 12 de setembro.(entregar na Secretaría do centro ou na Xefatura de estudos)

O comezo desta actividade terá lugar o vindeiro día 16 de setembro.

Aqui pode descargar a solicitude

1. Relixión / Atención Educativa / Valores Sociais e Cívicos (1º, 3º, 5º de Ed. Primaria)

O día 12 de setembro remata o prazo para que os pais/nais de alumnos/as que así o desexen, fagan constar por escrito na Secretaría do centro, o cambio na súa decisión de que o alumno/a curse ensinanzas de relixión católica, doutras confesións relixiosas, de atención educativa ou valores sociais e cívicos (esta última opción só para os cursos de 1º, 3º e 5º de Ed. Primaria)

1. Actividade Lingua Árabe e Cultura Marroquí.

Deberán inscribirse para poder asistir a esta actividade na Secretaría do centro e o prazo abranguerá dende o 01 ata o 24 de setembro.

Terá lugar unha reunión cos pais/nais/titores legais do alumnado inscrito nesta actividade, na Sala de Reunións do centro, o vindeiro 29 de setembro, ás 16:15 h.

XA SE PODEN RECOLLER OS VALES DE AXUDA DE LIBROS

• ATA O DÍA 23  DE XULLO  (HORARIO: DE 10 H. A 12 H.)
  • A PARTIRES DO 1 DE SETEMBRO (HORARIO: DE 9:30 H. A 12:30 H.)

OBSERVACIÓNS.

Poderán recoller os vales os/as solicitantes ou persoas autorizadas

Descarga impreso autorización

CIRCULAR FIN DE CURSO

Poñemos a disposición das familias a circular fin de curso con diferentes informacións do 2013-2014 que remata , así coma do vindeiro 2014-13

CIRCULAR FIN DE CURSO

REUNIÓN COAS FAMILIAS DE ALUMNADO DE NOVO INGRESO

Reunión coas familias de alumnado de novo ingreso

Lugar: Centro Cívico e Social

Día : 30 xuño

Hora: 16:30 h.

LISTA DE LIBROS DE TEXTO CURSO 2014-2015

Lista de libros para o vindeiro curso 2014-2015.

Descarga aquí o listado

REVISTA FRASQUIÑO DE ESENCIA CURSO 2013-2014

Como nos derradeiros anos , xa temos connosco a derradeira edición dixital da revista do centro Frasquiño de Esencia. Nela poderedes ver algunhas das moitas cousas que se fixeron no colexio ao longo do curso , así coma diferentes achegas dos distintos membros da comunidade educativa.

Grazas todos/as pola colaboración

Para vela revista , picar no debuxo da portada.

Portada da revista