Web do Ceip Ponte dos Brozos

Arteixo  A Coruña  Galicia

Vista da ponte dos brozos

Avda. Arsenio Iglesias, 34 (Sabón)  15142 Arteixo (  981 60 02 49 2 981 60 02 49

Código de Centro:  15000363

correo-e

COMEZO DO CURSO 2014-2015 (ORGANIZACIÓN)

EDUCACIÓN INFANTIL

REUNIÓNS COS PAIS/NAIS/TITORES LEGAIS DO ALUMNADO:

¨      ALUMNADO DE 6º EDUCACIÓN INFANTIL: ÁS 10:00 HORAS

¨      ALUMNADO DE 5º EDUCACIÓN INFANTIL: AS 11:00 HORAS

¨      ALUMNADO DE 4º EDUCACIÓN INFANTIL. ÁS 12:00 HORAS

Listados de alumnado das aulas de educación infantil curso 14-15 (alumnado matriculado ata o día 9/9/2014)

EDUCACIÓN PRIMARIA

ALUMNADO MATRICULADO EN CURSOS ANTERIORES.

• Deberá colocarse nas filas do curso pasado

ALUMNADO DE NOVO INGRESO

• Deberá dirixirse ao pavillón administrativo

De cara ao comezo do novo curso escolar 2014-2015 lembrámoslles que:

1. Actividade de Biblioteca Escolar.

O prazo de inscrición para poder asistir a esta actividade extraescolar remata o día 12 de setembro.(entregar na Secretaría do centro ou na Xefatura de estudos)

O comezo desta actividade terá lugar o vindeiro día 16 de setembro.

Aqui pode descargar a solicitude

1. Relixión / Atención Educativa / Valores Sociais e Cívicos (1º, 3º, 5º de Ed. Primaria)

O día 12 de setembro remata o prazo para que os pais/nais de alumnos/as que así o desexen, fagan constar por escrito na Secretaría do centro, o cambio na súa decisión de que o alumno/a curse ensinanzas de relixión católica, doutras confesións relixiosas, de atención educativa ou valores sociais e cívicos (esta última opción só para os cursos de 1º, 3º e 5º de Ed. Primaria)

1. Actividade Lingua Árabe e Cultura Marroquí.

Deberán inscribirse para poder asistir a esta actividade na Secretaría do centro e o prazo abranguerá dende o 01 ata o 24 de setembro.

Terá lugar unha reunión cos pais/nais/titores legais do alumnado inscrito nesta actividade, na Sala de Reunións do centro, o vindeiro 29 de setembro, ás 16:15 h.