RESOLUCIÓN PROVISIONAL AXUDAS LIBROS E MATERIAL CURSO 2022/2023

Publicase con data de 6 de xullo a resolución provisional das axudas para material e libros de texto para Educación Primaria, do curso 2022-23.

As listaxes provisionais deben consultarse presencialmente no centro nos taboleiros situados na entrada do PAVILLÓN ADMINISTRATIVO. NON é preciso pedir cita para a súa consulta. Horario de 9.30 a 12.00.

Non é posible publicar os resultados na web do centro por estar así indicado na Orde que regula a convocatoria das axudas.

Así mesmo, as persoas que tramitaron a solicitude de forma telemática, poderán acceder por vía electrónica ao seu expediente, a través da aplicación Fondolibros, empregando a Chave 365 ou o certificado dixital.

As solicitudes que se presentaron para alumnos/-as de Educación Infantil quedan excluídas por non estar incluídas na convocatoria.

Para o alumnado de 3º e 4º de Primaria, coñecerán o nº de libros que se lles concede. Na resolución definitiva poderán comprobar os libros (materias) que se lles adxudican.

Alumnado de 5º e 6º de Primaria: ao ter concedido o proxecto Edixgal (libro dixital) a aplicación desactiva automáticamente o préstamo de libros. As axudas solicitadas para material continúan sendo válidas.

Os vales de material e de libros de texto concedidos serán entregados no mes de setembro.

Para posibles reclamacións e correccións, dispoñen ata o día 8 de xullo, en horario de secretaría (09:30 a 12:00). Unha vez rematado este prazo informaremos na web da publicación da resolución definitiva.