Normativa reguladora do procedemento:
- Decreto 13/2002, do 3 de febreiro, polo que se regula a admisión de alumnado en centros docentes sostidos con fondos públicos (DOG núm.29, de 11 de febreiro).
- Orde da Consellería de Cultura, Educación, Formación Profesional e Universidades do 21 de outubro de 2022, pola que se desenvolve o decreto e se regula o procedemento de admisión do alumnado (DOG núm. 212, de 8 de novembro).
Prazos .-
- Prazo de presentación de solicitudes de admisión .- do 01 ao 20 de marzo
- Presentación documentación acreditativa para o baremo .- 10 días hábiles a partir do día seguinte ao remate do prazo de sltdes. de admisión.
- Publicación provisional das listaxes de admitidos e non admitidos: antes do 25 de abril
- Publicación definitiva das listaxes de admitidos e non admitidos: antes do 15 de maio
Solicitudes .- Solicitude normalizada ED550B Galego - Castelán
- Pódese cubrir manualmente e presentala no primeiro centro da súa elección
- Pódese cubrir informáticamente e presentala asinada de xeito manual no centro elixido.
- Pódese cubrir informáticamente e asinala en Sede electrónica (https://www.edu.xunta.gal/admisionalumnado/)
- IMPORTANTE : As solicitudes teñen que vir asinadas polos dous proxenitores. coa única excepción do consentimento do agresor nos casos de violencia de xénero.
Documentación complementaria .-
- Libro de familia e o DNI dos proxenitores ou titores legais do menor
- Sentenza de separación ou divorcio, de ser o caso.
- Documentación acreditativa do alumnado con necesidades específicas, de ser o caso.
Prazas Vacantes .-