PROCESO DE ADMISIÓN 2024/25

Normativa reguladora do procedemento:

Prazos .-

• Prazo de presentación de solicitudes de admisión .- do 01 ao 20 de marzo
  • Presentación documentación acreditativa para o baremo .- 10 días hábiles a partir do día seguinte ao remate do prazo de sltdes. de admisión.
  • Publicación provisional das listaxes de admitidos e non admitidos: antes do 25 de abril
  • Publicación definitiva das listaxes de admitidos e non admitidos: antes do 15 de maio

Solicitudes .-      Solicitude normalizada ED550B  Galego - Castelán

• Pódese cubrir manualmente e presentala no primeiro centro da súa elección
  • Pódese cubrir informáticamente e presentala asinada de xeito manual no centro elixido.
  • Pódese cubrir informáticamente e asinala en Sede electrónica (https://www.edu.xunta.gal/admisionalumnado/)
  • IMPORTANTE : As solicitudes teñen que vir asinadas polos dous proxenitores. coa única excepción do consentimento do agresor nos casos de violencia de xénero.

Documentación complementaria .-

• Libro de familia e o DNI dos proxenitores ou titores legais do menor
  • Sentenza de separación ou divorcio, de ser o caso.
  • Documentación acreditativa do alumnado con necesidades específicas, de ser o caso.

Prazas Vacantes .-

book | by Dr. Radut