CORREO: ceip.praza.barcelos@edu.xunta.es TELEFONO:886 15 15 67 / 71

LISTAXES PROVISIONAIS ADMITIDOS E NON ADMITIDOS PARA O VINDEIRO CURSO ESCOLAR 2024/25

O día de hoxe, 25 de abril, publícanse as listaxes provisionais de admitidos e non admitidos para o vindeiro curso escolar 2024/25.

Estas listaxes estarán expostas no taboleiro de anuncios do centro e tamén poderán ser consultadas na aplicación da Consellería de educación admisionalumnado .-

Informaselles así mesmo que se poderá formular reclamación no prazo de 5 días hábiles a partir do seguinte da publicación das listaxes provisionais, ante o consello escolar, no caso de centros públicos.

Ante calquera consulta, non dubiden en chamar ao centro dentro do horario lectivo, ao teléfono 886 151567.

A dirección do CEIP Pl. Praza de Barcelos .-

PROCESO DE ADMISIÓN 2024/25

Normativa reguladora do procedemento:

Prazos .-

XORNADA DE PORTAS ABERTAS

CONVOCATORIA AXUDA LIBROS E MATERIAL ESCOLAR E FONDO SOLIDARIO - CURSO 2023/24

Infórmase a todas as familias que está publicada a listaxe provisional do fondo de libros e o cheque para o material escolar. Poderán consultar estas listas na aplicación "fondo libros" e tamén na vitrina acristalada na entrada do colexio.

O 13 de xullo publicaranse as listaxes definitivas.

Un saúdo

A dirección

VALES DE AXUDA DE MATERIAL PARA O CURSO 2023/24

Infórmase ás familias que solicitaron as axudas de material escolar para o vindeiro curso 2023/24 que se entregarán a partir do 1 de Setembro.

Poderán consultar se a axuda foi aprobada a través da aplicación AdmisionAlumnado .-

A dirección do centro .-

Excursión 6º 2023

LIBROS DE TEXTO - CURSO 2023/24

Xa temos os libros de texto para o vindeiro curso escolar 2023/24.

Se premedes no enlace de Secretaría - Libros de texto podedes descargar a listaxe de libros de texto por curso.

Bo verán a todos e todas,

Un saúdo

A dirección do CEIP Pl. Praza de Barcelos.

VíDEO LINGUA DE SIGNOS "A MI ME GUSTA LA VIDA"

CONVOCATORIA AXUDA LIBROS E MATERIAL ESCOLAR E FONDO SOLIDARIO - CURSO 2023/24

O día 19 de maio publicouse no DOG núm. 94 a convocatoria pola que se regula a participacion no fondo solidario de libros de texto e as axudas para a adquisición de libros de texto e material escolar para o vindeiro ano escolar 2023/24.

Na opción de Secretaría/Axuda Libros tedes toda a información, convocatoria, solicitude para descargar, etc...

Se tedes algunha consulta non dubidedes en chamarnos ao 886 151567

Un saúdo,

A dirección do CEIP Pl. Praza de Barcelos

FEIRA DO LIBRO USADO - TROCA DE LIBROS

Achegámosvos o cartel da Troca de libros na Feira do libro usado que se celebrará o domingo, 23 de abril de 2023 no Pazo da Cultura de Pontevedra .-

Tamén o tedes en pdf no arquivo adxunto.