Benvid@s á páxina web do C.E.I.P Praza de Barcelos

C.E.I.P Praza de Barcelos

ELECCIÓNS RENOVACIÓN DO CONSELLO ESCOLAR 2014

A TODAS AS NAIS E PAIS DO CEIP PRAZA DE BARCELOS

Segundo acordo da Xunta Electoral constituida ao efecto, o día da votación será o 26 de novembro dende as 9:00 as 14:00, de 16:30 a 18:30.

Segundo o Decreto 324/1996 do 26 de xullo, o dereito a elexir e ser elexido correspóndelle ao pai e á nai, ou, se é o caso, aos titores legais.

O voto será directo, secreto e non delegable.

Cada elector deberá acreditar a súa personalidade mediante a presentación do DNI ou calquera outro documento acreditativo.

Fará constar na papeleta un nome da lista de candidatos, ao corresponder elixir un representante.

Candidatos:

D. JOSÉ MANUEL MARTÍNEZ TOMÉ.

D. JOSÉ RAÚL CANAY PAZOS.

AXUDAS PARA A ADQUISICIÓN DE LIBROS DE TEXTO

O día 2 de xuño iniciase o pazo para a solicitude de axudas para a adquisición de libro de texto que rematará o 2 de xullo.

Baixo esta nova atopara como adxuntos o DOGA donde se publican as condicións e as solicitudes, estas últimas podense recoller no centro.

PROCESO DE ADMISION DE ALUMNADO

O DÍA 1 DE MARZO INICIASE O PROCESO DE ADMISION DE ALUMNADO PARA O CURSO 2014/2015.

CONSULTE TODA A INFORMACION NOS ADXUNTOS AO FINAL DA PAXINA