Formularios útiles

FORMULARIOS

Segundo instrución conxunta 9/2017 da Secretaría Xeral Técnica e da Dirección de Centros e Recursos Humanos, pola que se establecen recomendacións sobre a saída dos alumnos/as escolarizados nos centros educativos públicos da comunidade autónoma galega ao remate do horario lectivo e sobre a recollida deles nas paradas establecidas no transporte escolar.

SALIENTAR

• Que o alumnado de 5º e 6º de educación primaria pode saír só do centro, ao remate da xornada,  previa autorización da familia.

• Que tamén poderán ir sos dende a parada do transporte escolar ata a casa, previa autorización da familia.

•  Que calquera alumno/a do centro dende educación infantil ata 4º de educación primaria poderá saír do centro, ao remate da xornada escolar, acompañado dun irmán de 5º, 6º ou de maior idade (previa autorización das familias).

PARA AS FAMILIAS