Ano Lugrís Feire. Acto de homenaxe.

O Concello de Sada realizou unha ofrenda floral o 14 de febreiro de 2013, na Capela de San Roque, con motivo do 150 aniversario do nacemento  de Manuel Lugrís Freire.

D. Manuel Lugrís foi presidente honorario da Sociedad Sada y sus Contornos. Neste acto alumnos do noso centro procederán á lectura do poema Nova Estrela que abre o poemario As Mariñas de Sada”, unha loubanza que D. Manuel dedica á labor da Sociedad Sada y sus Contornos que, por unha feliz coincidencia, celebra tamén  neste ano 2013 o centenario do s eu nacemento.

Neste acto interviron tres alumnos deste centro: Victoria, Uxía e Alberto. Leron un texto no que se explicaba a relación de Manuel Lugrís coa "Sociedad Sada y sus Contornos" e dun poema "Nova Estrela".

Para acceder ao texto pique aquí.