Letras Galegas 2016

Pleno no Concello: Móvete con Tino

Despois de moito traballo e de realizar multitude de actividades, chegou o momento de facerlle chegar ao alcalde de Sada todas as nosas proprostas. Parabéns a todos e todas polo esforzo, entusiamo e ilusión cos que levasteis adiante este proxecto.

Pleno Móvete con Tino from efsadaycontornos on Vimeo.

Axudas para adquisición de libros de texto, material escolar, Fondo solidario e Banco de libros da ANPA.

No DOG do 16 de maio de 2016 publícase a Orde pola que se regula a participación no fondo solidario de libros de texto e se convocan axudas para adquirir libros de texto e material escolar destinadas ao alumnado matriculado en educación primaria, ESO e educación especial en centros sostidos con fondos públicos para o curso escolar 2016/2017. Nesta convocatoria unifícanse as axudas que anteriormente se tramitaban en convocatorias separadas.

No curso 2016/2017 o Fondo solidario de libros de texto estará accesible para o alumnado matriculado en 3º, 4º, 5º e 6º de primaria. En 1º e 2º de educación primaria haberá as axudas para a adquisición de libros de texto. No caso do material escolar, convócanse axudas para a súa compra destinadas ao alumnado matriculado na educación primaria.

Os requisitos e termos da convocatoria poden consultarse no taboleiro de anuncios da entrada do colexio, na web do centro e no portal da Consellería: http://www.edu.xunta.gal/portal/node/18988

Só será preciso presentar unha única solicitude, incluíndo nela a todos/as os/as fillos/as que estean escolarizados no centro. O prazo para a presentación das solicitudes comeza o día 18 de maio e remata o 23 de xuño de 2016, inclusive.

No caso das axudas para a adquisición de libros de texto, os tramos de renda e as súas correspondentes axudas son as seguintes para Educación Primaria:

-Renda per cápita familiar ata 5.400,00 euros: 170 euros

-Renda per cápita familiar desde 5.400,01 ata 9.000,00 euros: 90 euros

No caso das axudas para a compra de material escolar destinado a alumnado matriculado en educación primaria, o umbral é a renda per cápita familiar igual ou inferior a 5.400 euros, e a contía da axuda será de 50 euros.

Fondo público solidario. Será requisito fundamental para acceder ao fondo solidario, ou recibir as axudas para libros ou material escolar ter devolto os libros, ben utilizados do mesmo fondo o ano pasado, ben adquiridos con cargo á convocatoria de axudas para a compra de libros de texto.

A asignación de libros de texto correspondente aos cursos de 3º, 4º, 5º e 6º de Primaria e farase por orde inversa á renda per cápita da unidade familiar.  De non alcanzar os libros dispoñibles no fondo solidario para dar cobertura aos solicitantes en función da renda sinalada no caso das axudas para adquisición, o centro adquirirá os libros complementarios necesarios.

Banco de libros da Asociación de Nais e Pais. Para o alumnado que vaia cursar 3º e 5º de primaria o vindeiro curso, a ANPA convocará en breve unha reunión para informar ás familias como poder participar e recibir libros do banco de libros.

Orde de convocatoria.

Anexo I solicitude.

Aliméntate ben: Ponlle as pilas ao teu bocata.

Día da Terra: Sexamos verdes.

O venres 22 de abril celebramos o Día da Terra. Os nenos e nenas de Educación Primaria participaron nun xogo para concienciarnos da importancia de adquirir hábitos respectuosos co medio ambiente. Houbo que atopar as mensaxes que había polo recinto escolar, facer un test para demostrar o nivel de concienciación ambiental dos alumnos, entrega de diplomas e agasallos.

A actividade foi organizada pola Concellería de Promoción económica, turismo e medio ambiente do Concello de Sada coa colaboración de Ecógrafos.

Día do Libro. Concurso do Concello de Sada: Sada Lee

O 23 de abril celébrase o Día do Libro. Para conmemorar esta data a Concellería de Educación, Xuventude e Saúde do Concello de Sada organiza un concurso dirixido ás comunidades educativas dos centros escolares do municipio e ás súas familias. Anímase a todos a participar nel

Cartel Día do Libro

Mapa Sada Lee

Bases do concurso Sada Lee.

Actividades dirixidas aos centros educativos.

Visita a Afundación. Exposición "Tradición, cambio e innovación"

A exposición «Tradición, cambio e innovación», con fondos da Colección de arte ABANCA, traza un percorrido pola obra de grandes artistas do século XX nacionais e internacionais, onde se atopa a esencia creativa de Castelao, Braque, Díaz Pardo, Blanchard, Dalí, Seoane... e máis artistas que seguen a representar hoxe a innovación artística a través de diversas influencias.

Merendas saudables: Consumo de froitas

O noso centro participa no Plan de Consumo de froitas nas escolas. De marzo a xuño os nenos e nenas do colexio toman froitas nas merendas de media mañá.

Visita o blogue do proxecto Merendas saudables, seguro que atopas moita información interesante.