Proxecto MIS+: Mulleres de Sada

Hoxe o alumnado de 5º e 6º de Educación Primaria recibiu a visita de Rebeca Mouriño, Concelleira de Participación Cidadá; e Isabel Reimúndez, Concelleira de Benestar Social e Igualdade do Concello de Sada. A visita ten a súa orixe no Pleno Municipal, celebrado no mes de decembro, no que os nenos e nenas destes cursos participaron e propuxeron de xeito moi razoado e argumenado accións encamiñadas á consecución da igualdade entre homes e mulleres. As súas consideración tivéronse en conta e grazas a elas o Concello de Sada desenvolverá a prol da igualdade as seguintes accións:

- Inicio do paseo feminista de Sada, onde progresivamente mulleres relevantes da nosa localidade poderán deixar a súa pegada.

- O espazo web "Mulleres de Sada", un espazo creado para visibilizar á muller Sadense e homenaxear a todas as que loitaron para conseguir unha sociedade máis igualitaria. É un orgullo para toda a nosa comunidade educativa que unha das primeiras mulleres incluídas neste espazo sexa Mª Luisa Ricoy Lamas, mestra da nosa escola durante moitos anos.

Clica na foto para ver as imaxes da visita.