Queremos compartir convosco o noso centro e as nosas ideas e esforzos, agradecemos as vosas.

Jessica e Sarai, dúas exalumnas do centro participan no " I Encuentro Estatal de Estudiantes Gitan@s", celebrado en Madrid

Maite Aldao da Fundación Secretariado Gitano  en Pontevedra, mándanos esta preciosa crónica da participación de Jessica Jiménez Jiménez e de Sarai Jiménez Montoya, o que lle agradecemos moito e tamén desde aquí mandamos a nosa felicitación para estas dúas  "chicas Promociona" a quen lle desexamos moito éxito!!

Ollos de Aula 12

E con este número de febreiro chegamos á ducia de entregas de "Ollos de aula", a revista que edita a CGENDL para as familias do alumnado: http://ir.gl/a89b6. Hai unha idade para comezar a ler? Que é iso das reválidas da LOMCE? Uso de móbiles na escola? Que tal unha boa proposta lectora ou musical da man de Gracia Santorum? Non é viable en galego unha publicación como OINK - A revista do Xabarín Club? Agardamos que este novo número sexa do voso interese.

Tertulia sobre o libro "O príncipe feliz" de Óscar Wilde, con Xabier Iturbe

Carta aos nosos colegas portugueses de Lousada

Hai pouco enviámoslles unha carta aos noso colegas de Lousada en Portugal con quen partillamos algunhas cousas e  colaboramos nun proxecto Comenius xunto con outros 6 países, entre outras diciámoslles:

Día da Ciencia en Galego

Con motivo da IV edición do Día da Ciencia en Galego, a Coordinadora Galega de ENDL organizou esta videoconferencia con dona Marilar Aleixandre, Doutora en Bioloxía. Catedrática de Ciencias Naturais de Ensino Medio e Catedrática de Didáctica das Ciencias na Universidade de Santiago de Compostela.