Escolares

Concurso escolar "O mundo da Micoloxía"

Como todos os cursos que se realiza, este curso tamén participamos no concurso dos fungos como o chamamos coloquialmente no centro.

Este curso gañaron o 2º premio un grupo de alumnado de 6º de primaria. A primeira foto é o traballo gañador, mais podedes ver outros traballos máis abaixo.

UNHA DESPEDIDA MOI ESPECIAL

Hoxe remata o curso e, aínda que non podemos estar xuntos, sentímonos moi próximos na distancia. Só temos que ver este vídeo para darnos conta.

Queremos recoñecer a confianza e o esforzo das familias e do alumnado nesta situación tan especial. Desde o centro mandámosvos o noso cariño e agradecemento.

Desexámosvos unhas merecidas e moi felices vacacións!

IOGA

O ioga encántanos no noso cole, sobre todo aos peques. Ao rematar as nosas clases de Educación Física ou Psicomotricidade,  moitísimas veces faciamos algunha postura.

Unha das iniciativas que levariamos a cabo no noso centro, dende o grupo de traballo Santa María Saudable, era celebrar unha xornada de Ioga para tod@s. Como non puido ser así pola situación que estamos a vivir, a COVID-19, a monitora de ioga das Pontes, Lidia Vilaboy, preparou para nós esta clase. Preme na imaxe para poder vela.

Moitísimas grazas, Lidia!!!

ESCENAS DE CINE

Dentro do noso proxecto CINELILI, contamos coa colaboración do alumnado e as súas familias para levar a cabo estas estupendas recreacións de películas moi coñecidas.

Desfrutade con este marabilloso traballo!!!

INFANTIL SAUDABLE

Durante a corentena foi moi importante facer exercicio físico e unhas rutinas saudables para ter o noso corpo e a nosa mente sans.

Os peques de Educación Infantil do noso centro compartiron con nós as súas rutinas.

Graciñas, peques!!

HEROES AND HEROINES

ACTIVIDADES PARA REALIZAR DURANTE O PERÍODO DE SUSPENSIÓN DE CLASES

Acceso ás actividades e traballo proposto para cada nivel educativo.

• O  alumnado accederá á aula virtual do centro desde a opción "ENTRAR COMO CONVIDADO".
  • Os materiais e actividades irán estando dispoñibles de forma paulatina nos cursos da aula virtual correspondentes ao nivel do que se trate. Revisádeo de forma periódica para verificar se existen cambios ou novas propostas.
  • Estas actividades non terán carácter avaliable.

PROGRAMA REFÓRZA-T

O pasado luns 20 de xaneiro comezamos a actividade REFÓRZA-T, un contrato-programa da Consellería de Educación para a mellora do ensino.

Consiste en clases de reforzo para o alumnado de 3.º, 4.º, 5.º e 6.º de Educación Primaria impartidas pola profesora Iria Pacio, nomeada pola Administración. Prestará apoio directo nas aulas de 5.º e 6.º en horario de mañá e a grupos de alumnos dos catro niveis pola tarde.

Establecerase un contacto permanente cos titores dos nenos participantes para conseguir unha mellora nos resultados académicos e nas dinámicas de traballo. Como coordinadora deste proxecto contamos con Marta Vilasuso, a nosa orientadora.

PROGRAMA DE CONSUMO DE FROITA

OBRADOIRO PRODUCTOS LÁCTEOS

Como xa sabedes, o centro participa no Programa Escolar de Consumo de Froitas, Hortalizas e Leite. Dentro deste programa, impartírase un obradoiro sobre Produtos Lácteos o vindeiro venres 24 de maio.

Alumnos, familias e profesorado deberán cubrir uns cuestionarios antes e despois da actividade. No caso das familias cubríranse online no seguintes enlaces:

àCuestionario anterior á actividade:

àCuestionario posterior á actividade:

Grazas pola súa colaboración.