Abril 2016 - Emociónate, dálle cor á túa vida!!

« Maio 2016 »
LunMarMérXovVenSábDom

Pais/Nais

menú novembro 2014

Entre todos podemos
(anuncios particulares)

AXUDAS XUNTA ADQUISICIÓN LIBROS 2016-17 e FONDO SOLIDARIO 3º, 4º. 5º e 6º EP

Resultado de imagen de AxUDA ADQUISICIÓN libros

Resultado de imagen de fondo solidario libros

Resultado de imagen de material escolar

AXUDAS PARA A ADQUISICIÓN DE MATERIAL ESCOLAR 2016/17

Beneficiarios:

Alumnado educación primaria, educación secundaria obrigatoria ou educación especial.

Requisitos:a) Ser pai/nai/titor ou titora legal do alumnado matriculado en educación primaria, educación secundaria obrigatoria ou educación especial nun centro sostido con fondos públicos durante o curso escolar 2016/17.b) Non estar incurso nas prohibicións para obter a condición de beneficiario recollidas no artigo 10 da Lei 9/2007, do 13 de xuño, de subvencións de Galicia.c) Ter unha renda per cápita familiar igual ou inferior a 5.400€

PARA CALQUER DOS 3 PROCESOS)

- A solicitude será única para todos os fillos

-  17/05/2016 ata 23/06/2016

Premiados no programa de Voluntariado de lectura-A

Os voluntarios "Leotecarios"

da Sobreira premiados con catro días de convivencia e actividades en Culleredo.

Resultamos seleccionados, polas nosas actividades durante o curso, ás Xornadas de convivencia do Voluntariado de Lectura, a celebrar do 24 ao 27 de maio no Centro Residencial Docente da Coruña (Culleredo).

Un grupo de 50 alumnas e alumnos, das catro provincias, (acompañados dun/ha profesor/a) participará durante catro días dun intenso programa de actividades todas elas relacionadas con actividades colaborativas, xogos tradicionais, lectura expresiva, xogo dramatizado, danzas do mundo, ...

O programa complétase cunha visita á Biblioteca Pública Ágora e ao Museo Nacional de Ciencia e Tecnoloxía, de A Coruña.

Neste video presentamos un resumo das nosas actividades e responsabilidades como voluntarios da biblioteca.

Letras Galegas - Lecturas apadriñadas e RECITADOS

Pulsa aquí para ver la imagen a tamaño completoPara coñecer a Manuel María Fernández, homenaxeado nas Letras Galegas 2016, visionamos xuntos este video

Coas "madriñas" e "padriños" lectores, enchimos o cole de recunchos de lectura.

Despois xuntámonos para recitar poemas

EDLG (Equipo mestras Dinamización da Lingua Galega)

Gran actuación de 4º EP nas VII Xornadas de Teatro Escolar

O alumnado de 4º EP participou nas VII Xornadas Municipais de Teatro Escolar

Este pasado 18 de maio no Auditorio do Concello de Vigo tivemos unha magnífica xornada na que os compañeiros de 2º e 3º EP asistimos como público para aplaudir FORTÍSIMO aos compañeiros de 4ºEP!!! RisaRisa

Letras Galegas - O Bigote de Mimí e XOGUETES NATURAIS

Pulsa aquí para ver la imagen a tamaño completoPara coñecer a obra de Manuel María Fernández, homenaxeado nas Letras Galegas 2016, tivemos a representación teatral de

"O Bigote de Mimí" para todo o alumnado.

Pulsa aquí para ver la imagen a tamaño completo

Tamén un obradoiro de "Xoguetes Naturais" a cargo de Xosé López González e

José M. García Fernández

EDLG (Equipo mestras Dinamización da Lingua Galega)

Letras Galegas - CHANZOS CON POESÍA!!!

Pulsa aquí para ver la imagen a tamaño completoEnchimos os chanzos do Cole con poemas de Manuel María Fernández Teixeiro, homenaxeado das Letras Galegas 2016.

Todo o alumnado escribíu versos e fixeron traballos de "ARTS" para que agora os nosos pasos teñan ritmo e rima!!!!

I Concurso de ... "Historias en poucas palabras"

Entrega de diplomas e premios na Leoteca!!

"Historias en poucas palabras"

Tratábase de inventar unha historia a partir dun anuncio de xornal!!GuiñoGuiño

Planetario - ANPA

A ANPA foi quen de conseguir que esta actividade de Planetario visite o noso Cole.Pulsa aquí para ver la imagen a tamaño completo

Participou todo o alumnado!!

Moitísimas grazas pola vosa colaboración

Día da Familia - 15 maio 2016

Pulsa aquí para ver la imagen a tamaño completo

Para conmemorar esta data, Día da Familia, todo o alumnado de Educación Infantil leva un agasallo feito por eles.

Voluntariado Lector - Lara, Sofía e Daniel

Lara, Sofía e Dani  prepararon contos para lerlle aos nenos e nenas de Educación Infantil

Así éramos... así somos!!! (Video do cambio da Leoteca)

Antes e Agora

Es capaz de lembrar como era a Leoteca antes do gran cambio e gran traballo deste curso???

Neste video podes ver o gran cambio, e a gran metamorfose que experimentamos.

Moitísimas grazas pola vosa colaboración en todas as nosas iniciativas.

ONE BOOKMARK, ONE OPORTUNITY

Moitísimas grazas!! entre todos recadamos 450€

Participamos nunha campaña de Save the Children.

Nesta edición, a recadación de fondos conseguidos polos centros que participan na actividade será destinada aos programas de desenvolvemento e emerxencias que Save the Children ten para combatir a desnutrición infantil en Burkina Faso.Pulsa aquí para ver la imagen a tamaño completo

Trátase dun marcapáxinas solidario. No mes do día do libro, os marcapáxinas cos dereitos da infancia levan unha cara en branco para que os rapaces poidan decoralos ao seu gusto. Despois, solicitarán aos familiares e amigos un donativo a cambio de cada un.

• Diploma para os participantes

Para agradecer a participación de todas as alumnas e alumnos que decoran os marcapáxinas.

(clicade na imaxe para visitar na web este proxecto de Save the Children).

Letras Galegas 2016

Estimadas familias,
co gallo da celebración das Letras Galegas, seguimos co tema anual do cole: "Vivo Vigo con Leo"
e pedimos a vosa colaboración para elaborar unha exposición con fotos antigas
nas que apareza algún lugar de Vigo, ou representación dalgunha festa ou xogo popular daquela época.