TEATRO NO COLEXIO

O grupo de teatro da Asociación "ABANCA", deleitounos cunha escenificación da obra "A festa no faiado", adaptación de María Victoria Moreno, a que se lle adica iste ano o día  das Letras Galegas.

UN PAI TITIRITEIRO

O día 2 de Marzo o pai de Álvaro de 3 años da clase dos amarelos, veu  facer unha representación de malabarismo para os compañeiros de nivel do seu fillo.

Grazas pola la actuación e a participación.

Teatro con Baobab

Clica na imaxe ou aquí para ver as fotos.

Teatro con Baobab

Compartindo o día coas unitarias no Vales

O venres 31, os alumnado de infantil e o das unitarias, realizamos unha visita guiada polas dependencias do edificio de primaria. Disfrutamos coas obras de teatro, compartimos merenda e tamén xogos.

Clica nas imaxes para descargar: Cardiño Caracol e a Ratiña Presumida

CARDIÑO CARACOL

A RATIÑA PRESUMIDA

publicado por macape

Representación musical "El reino del revés"

O Coro do Concello de Coirós acompañaron aos nenos das escolas unitarias de Coirós e Ois na representación musical da canción "El mundo del revés".

sentímolo, o flash non está dispoñible.

Representación musical "El brujo burubu"

Agora imos escoitar de novo ao coro cos nenos das unitarias de Coirós e Ois. Cantan "El brujo burubu"

sentímolo, o flash non está dispoñible.

Teatro no Nadal 2010. "Viva a xente"

Os nenos de 6º de Educación Infantil do grupo A, interpretaron unha canción titulada "Viva a Xente". Descubride que ben o fixeron.

sentímolo, o flash non está dispoñible.

Teatro no Nadal. " A árbore de Nadal"

Os alumnos de 6º de Educación Infantil do grupo c, representaron a obra "A Árbore de Nadal".

sentímolo, o flash non está dispoñible.

Teatro no Nadal 2010. "Dona Carme"

Os alumnos de 6º de Educación Infantil do grupo d despois de traballar todo o trimestre no conto, representaron a "Dona Carme", este conto podedelo ver no Blog de Infantil nesta mesma páxina Web.

sentímolo, o flash non está dispoñible.

Teatro no Nadal 2010. "O gato Lambón"

A obra teatral titulada "O Gato Lambón", foi representada polos alumnos de 6º de Educación Infantil do grupo b.

sentímolo, o flash non está dispoñible.

Distribuir contido (C01 _th3me_)