Libros de texto do curso 2015-2016

No arquivo adxunto pode descargar/visualizar os libros de texto correspondentes ao curso 2015-2016

Recoméndase ás familias do alumnado de 3º e 5º niveis de Educación Primaria, que non merquen ningún libro de texto en tanto non se publique a relación definitiva de adxudicación do fondo solidario de libros (15 de xullo de 2015)

AXUDAS ADQUISICIÓN LIBROS DE TEXTO ALUMNADO MATRICULADO EN 1º, 2º, 4º E 6º DE PRIMARIA CURSO 2015-2016

No arquivo adxunto, pode visualizar as instrucións para a solicitude de axudas para a adquisición de libros de texto, para o alumnado que vaia a cursar: 1º, 2º, 4º e 6º de Educación Primaria no vindeiro curso 2015-2016.

RESOLUCIÓN DEFINITIVA DE ALUMNADO ADMITIDO CURSO 2015-2016

No arquivo adxunto, publícase a resolución definitiva de alumnado admitido para o vindeiro curso 2015_2016.

O CEIP Francisco Vales Villamarín Premio Nacional de Educación do MEC

Clica unha ou dúas veces na imaxe para ver algunhas fotos do acto.

O Ministerio de Educación, Cultura e Deporte ven de conceder os Premios Nacionais de Educación correspondentes ao ano 2014.

O proxecto presentado polo noso centro co título "Atención a la diversidad a través de la sensibilización y la formación permanente. Seguimos o plantamos" acadou o premio no apartado correspondente a INCLUSIÓN DO ALUMNADO CON NECESIDADES EDUCATIVAS ESPECIAIS

¿SEGUIMOS O PLANTAMOS?