Axudas para a adquisición de material escolar

Hoxe, 1 de setembro, sae publicada no Diario Oficial de Galicia a orde de convocatoria das axudas para a adquisición de material escolar destinadas ao alumnado matriculado en educación primaria, educación secundaria obrigatoria ou educación especial en centros sostidos con fondos públicos para o curso escolar 2015/16.

Estas axudas van dirixidas a familias cunha renda per cápita familiar igual ou inferior a 5.400 euros. A contía é de 50 euros por cada alumna ou alumno.Estas bolsas serán complementarias ao uso do fondo público de libros de texto ou ás axudas á adquisición de libros de texto, segundo sexa o caso.

O prazo de presentación de solicitudes será dun mes contado a partir de mañá día 2 de setembro. Os requisitos poden consultarse no DOG, no enlace http://www.xunta.es/dog/Publicados/2015/20150901/AnuncioG0164-240815-0002_gl.html .

Listaxe definitiva do fondo solidario para 3º curso de Educación Primaria no curso 2015_2016.

Premer sobre a imaxe para ver o arquivo

Fondo Solidario Libros 5º de Educación Primaria

Todo o alumnado que vai para 5º de Educación Primaria no curso 2015/2016, disporá (se así o desexa), en calidade de préstamo, de libros de texto facilitados polo colexio.

En consecuencia, ningún alumno/ade 5º de Educación Primaria ten que mercar libros de texto, salvo o Activity Book de inglés  "ROOFTOPS 5 ACTIVITY BOOK" (Editorial Oxford 2014) ISBN: 978-0-19-450368-6.

IMPORTANTE: O alumnado beneficiario destes libros de texto está obrigado a usalos correctamente e a conservalos en bo estado, así mesmo, deberá devolvelos ao fondo solidario ao rematar o curso 2015/2016. No suposto de traslado de centro durante o curso, deberá devolver os libros recibidos.