Zona Privada: Acceso

ADMISIÓN DE ALUMNOS Curso 2014-2015

Calendario do Procedemento de Admisión Curso 2014-2015

Solicitudes de admisión curso 2014-2015

O prazo para a presentación das solicitudes de admisión de alumnado para o próximo curso 2014/2015, abrangue do día 1 ao 20 de marzo de 2014. Publicouse no DOG do 15/03/2013, a orde que desenvolve o Decreto de Admisión 245/2012, do 13 de decembro, que regula o procedemento de admisión do alumnado en centros docentes sostidos con fondos públicos que impartan ensinanzas de 2º ciclo de educación infantil, de educación primaria. de ESO e de Bacharelato reguladas na Lei Orgánica 2/2006 de educación (Orde do 12 de marzo de 2013)

Enlace para descargar impreso Anexo II

Instruccións

Áreas de influencia

Postos escolares vacantes

Autorización solicitude de matrícula

Autorización uso da imaxe

Impreso Transporte

Circular nº 1 (2013-2014)

Descargue aqui para a súa consulta a Circular nº 1, con información sobre: contacto co centro, calendario escolar, datas de avaliación, instruccións sobre entradas e saídas e transporte escolar, distribución do alumnado...

Arrolos de salitre

O día 2, Día internacional do Libro Infantil, as nenas e os nenos de 6º de infantil acudiron á presentación do disco Arrolos de salitre, invitados pola libraría Biblos.

Arrolos de salitre

MI HIJO ES HIPERACTIVO Y DISTRAÍDO

Guía de terapias naturales y técnicas de apoyo para el trastorno por déficit de atención con hiperactividad TDAH, para padres y profesores de Ediciones Bohodón. Almudena Reguero Saá

El TDAH no es un invento de psiquiatras, psicólogos y laboratorios farmacéuticos, se trata de  un trastorno real que tiene en jaque a psicólogos, médicos, profesores, educadores y sobre todo a los padres, ya que es una fuente de conflictos personales y sociales que condicionan severamente la vida social, familiar y académica de los niños que lo padecen. Sin embargo, si se consigue controlar los síntomas,   los niños pueden hacer una vida normal y  convertirse en el futuro en   adultos satisfechos y felices, e incluso en  personas con éxito.

Segue lendo

TDAH por Almudena Reguero Almudena Reguero