O CEIP Francisco Vales Villamarín Premio Nacional de Educación do MEC

O Ministerio de Educación, Cultura e Deporte ven de conceder os Premios Nacionais de Educación correspondentes ao ano 2014.

O proxecto presentado polo noso centro co título "Atención a la diversidad a través de la sensibilización y la formación permanente. Seguimos o plantamos" acadou o premio no apartado correspondente a INCLUSIÓN DO ALUMNADO CON NECESIDADES EDUCATIVAS ESPECIAIS

¿SEGUIMOS O PLANTAMOS?

Merengue pola Paz

Despois de traballar o conto de "Roque, o Carteiro" celebramos o día da Paz comendo e bailando merengue.

Agradecemos a colaboración da Panificadora Betanzos e a cesión da música por parte da Orquesta Charleston Big Band "Merengue Rosalía".

Clica na imaxe para ver as fotos e no e no enlace para ver o baile do alumnado de Primaria.

MERENGUE PARA A PAZ

Mandatos do Meco