RESERVA DE PRAZA PARA O IES FRANCISCO AGUIAR

PRAZO: DO 1 AO 15 DE FEBREIRO

Para acceder á información sobre a reserva de praza no IES Francisco Aguiar pulse aquí.

Pode descargar o anexo I necesario para esa reserva, pulsando aquí.

Información curso 2015 - 2016

MENÚ ESCOLAR DOCUMENTACIÓN E INFORMACIÓN  ACTIVIDADES COMPLEMENTARIAS E EXTRAESCOLARES CALENDARIO ESCOLAR Image Map

Preme nas imaxes para ver a información

No Antroido.... tamén soñamos!

O pasado venres día 5 toda a Comunidade Educativa disfrutamos dun fermoso día de Antroido. Da man de Madelin e Virutas, divertímonos unha vez maís coa cociña e a horta, dentro do proxecto "Para que as cousas sucedan primeiro hai que soñalas" que  levamos traballando ao longo deste curso. Nesta xornada deuse boa conta dos valores que guían o noso día a día (a paticipación, colaboración, o respeto, a amizade..) disfrutando con bo humor e boa música e baile TOD@S XUNT@S. Demostramos unha vez máis que xuntos (familias, alumnos, mestres, comunidade educativa en xeral) podemos acadar todos os noso soños. Parabéns e Feliz Antroido!

Día da Paz 2016

Preme dúas veces na imaxe para ver o vídeo.

DÍA DA PAZ 2016

Fotografías cos Reis Magos E.Infantil

FOTOGRAFÏAS COS REIS MAGOS

Preme dúas veces na imaxe para ver e descargar as fotografías