ORGANIZACIÓN DAS ENTRADAS E SAÍDAS PARA O CURSO 2021/22

Para organizar as entradas e saídas escalonadamente, respondendo ao protocolo da Consellería de Educación, realizaranse segundo se describe a continuación, haberá profesorado de garda en cada cancela para garantir a correcta entrada do alumnado

Ø  ENTRADA 1º e 2º de EDUCACIÓN PRIMARIA

-       De 8:55 a 9:05 h. Entrada pola rampa que da á “Rúa do Colexio”. Accederán directamente á aula sen facer fila. Na aula estará o profesor ou profesora correspondente.

Ø  SAÍDA 1º e 2º de EDUCACIÓN PRIMARIA

-      1º E.P. -> 13:55 h.

-       2º E.P. -> 14:00 h.

-         Sairán pola mesma rampa da entrada. A persoa encargada de recoller ao neno ou nena procurará estar no mesmo sitio para axilizar a saída.

Ø  ENTRADA 3º e 4º de EDUCACIÓN PRIMARIA

-          De 8:55 a 9:05 h. Entrada pola cancela da “Rúa das Escolas”. Accederán ao seu edificio pola entrada principal.

Ø  SAÍDA 3º e 4º de EDUCACIÓN PRIMARIA

-          3º E.P. -> 13:55 h.

-          4º E.P. -> 14:00 h.

-          Sairán pola mesma cancela da entrada. A persoa encargada de recoller ao neno ou nena procurará estar no mesmo sitio para axilizar a saída.

Ø  ENTRADA 5º e 6º de EDUCACIÓN PRIMARIA

-      De 8:55 a 9:05 h. Entrada pola cancela peonil do aparcamento. Unha vez no recinto escolar cada grupo entrará pola porta da súa aula, agás 5º A que entrará pola entrada do aparcamento.

Ø  SAÍDA 5º e 6º de EDUCACIÓN PRIMARIA

-          5º E.P. -> 13:55 h.

-          6º E.P. -> 14:00 h.

-          Sairán pola porta da súa aula e pola mesma cancela de entrada. A persoa encargada de recoller ao neno ou nena procurará estar no mesmo sitio para axilizar a saída.

Os grupos que teñan alumnado con autorización para saír sos, irán diante nas filas.

É moi importante que as familias manteñan a distancia de seguridade fóra do recinto escolar mentres esperan polos seus fillos ou fillas. Cando os recollan deberán axilizar a saída da zona para evitar mesturarse co resto de grupos.