Aprendemos sobre reciclaxe

Da man de Begoña e María José (de Gaia) o alumnado de 5º e 6º particiou nunha sesión de formación e xogo sobre os resíduos e os tipos que hai, a importancia dos 3R e empregalos da forma correcta "REDUCIR, REUTILIZAR, RECICLAR" para evitar xerar tanto lixo e dos distintos colectores que hai (orgánico, de restos, de papel e cartón, de envases de vidro, de envases de plástico e outros máis específicos como o punto limpo, de lámpadas, de aceite, pilas...) e o lixo que debemos depositar en cada un deles e tamén o que non. Despois fixemos un xogo para poñer a proba o aprendido.

De seguro que isto contribuirá a concienciar mellor ao alumnado e as súas familias para ser máis respectuosos co medio ambiente.

Grazas polo voso tempo e o moito que nos axudades e ensinades sempre!

blog | by Dr. Radut