INICIO CURSO ESCOLAR 23-24

Benvidos e benvidas a un novo curso escolar!

O vindeiro luns 11 de setembro comezaremos as actividades lectivas de acordo co horario habitual: de 9:30 a 14:30 horas.

O alumnado que empregue o transporte escolar será recibido pola porta principal (onde os deixan os autobuses) e o alumnado que non emprega o transporte escolar accederá ao centro pola porta lateral do Adro (porta ao lado do Centro Cultural de Peitieiros).

O transporte escolar funcionará cos horarios e paradas habituais dende o propio luns. Con todo, débese ter en conta que os primeiros días poden producirse retrasos nos horarios dos autobuses polo que agradecemos que as familias estean pendentes de producirse algunha incidencia.

O comedor escolar funcionará xa dende o primeiro día, dende ás 14:30h ata ás 16:00h, podendo recollerse a partir das 15:30h. Se algún usuario non vai facer uso do servizo, debe comunicalo vía mail á dirección do centro (cep.neira.vilas@edu.xunta.gal) antes das 9:15 horas.

Esperamosque teñamos un bo curso, cheo de grandes momentos. Agardámosvos cos brazos abertos!