RESERVA DE PRAZA NOS CENTROS ADSCRITOS DO 15 DE XANEIRO AO 5 DE FEBREIRO.

PARA O ALUMNADO DE CENTROS ADSCRITOS.

Ábrese o prazo para facer a reserva de praza para o vindeiro curso 2024-2025 para o alumnado que procede de centros adscritos. ( No noso caso teñen que facer a solicitude o alumnado que está en 6º curso para 1º ESO no IES Terra de Turonio).

O prazo comprende dende o 15 de xaneiro ata o 5 de febreiro

Os impresos serán entregados ao alumnado.

IMPORTANTE: Esta solicitude deberase presentar no centro educativo de orixe ou en calquera dos lugares que establece a Lei 39/2015, do 1 de outubro, do Procedemento Administrativo Común, incluída a Sede Electrónica da Xunta de Galicia (https://sede.xunta.gal/detalleprocedemento?codtram=ED550A), para o que se precisará de Chave365 ou certificado dixital, sendo esta a canle preferible de presentación.

XORNADA DE PORTAS ABERTAS

MARTES, 20 de febreiro ás  16:15 H

Un ano máis dá comezo o proceso de admisión para o curso 2024-2025.

Por iso o martes, 20 de febreiro ás 16:15h celebramos esta xornada informativa e un percorrido polo centro para o alumnado procedente do CRA Antía Cal e alumnado doutras parroquias que soliciten o centro.

Esperámosvos!

Se tedes calquera dúbida sobre o acceso, admisión ou queredes información xeral podedes chamar no horario de secretaría de de 12:50 h. a 13:40 h. de luns a venres.

book | by Dr. Radut