FORMACIÓN PONTE A ZERO

ABRIL AUGAS MIL

E ben certo é , que estas choivas de abril  viñéronlle moi ben ás nosas sementeiras que agora están agardando polo sol para seguir medrando.E en abril o noso cole estivo cheiño de obradoiros impartidos por monitores do Programa de Ponte a Zero da Deputación de Pontevedra.

O alumnado de 1º e 2º de primaria estiveron experimentando co obradoiro ” Dando nova vida aos residuos” o alumnado de 3 º vendo ” O ciclo da Auga ” que aínda que xa o traballaran na aula, pois con outra mirada máis práctica. O alumnado de 4º aí estivo con ” Limpiadores Alternativos” , os de 5º con ” Reciclaxe de Xabón ” que tiveron que ir xuntando entre todos un litro de aceite usado e por último o alumnado de 6º formándose un pouco máis no tema das ”Ecoauditorias".

book | by Dr. Radut