try another color:
try another fontsize: 60% 70% 80% 90%

LISTAXE ADMITIDOS FP DUAL 1ª QUENDA E INFORMACIÓN PARA MATRICULACIÓN

Publicación das listaxes de persoas con praza adxudicada e de persoas en espera para proxectos de formación profesional dual para o curso 2023-2024.

Para máis información pinche no seguinte enlace:  https://www.edu.xunta.gal/fp/fpdual-convocatoria-2023-listaxes-prazas-adxudicadas

As persoas con praza adxudicada deberán matricularse presencialmente no centro adxudicado antes do día 26 de xullo ás 13:00 horas. No momento de matrícula deberase presentar:

- Dúas fotos tamaño carnet co nome escrito pola parte traseira

- Fotocopia do DNI

- Fotocopia da tarxeta sanitaria

- Certificación académica dos estudos cos que accede ao ciclo

- No caso de alumnos/-as menores de 28 anos, resgardo de ter pagado o seguro escolar (1,12€), onde apareza o nome do alumno/-a que se está a matricular no seguinte número de conta:

- Modelo de matrícula cuberto (descargar arquivo adxunto)

PRAZAS LIBERADAS FP DUAL

Aquelas persoas que desexen matricularse nas prazas liberadas poderán facelo presencialmente no centro a partir do 27 de xullo.

Para máis información pode porse en contacto en cifp.granxa@edu.xunta.gal