Dúas alumnas do CPI Alcalde Xosé Pichel, premiadas no certame “Relatos de Primavera”

As alumnas de 4º de ESO Laura Fernández e Nuria Antelo foron galardoadas na IV edición do certame Relatos de Primavera que organiza a delegación de Bergantiños de La Voz de Galicia xunto coa empresa conserveira Grupo Calvo.

Laura Fernández recibiu unha das mencións deste concurso polo relato A choiva, mentres que Nuria Antelo foi recoñecida polo texto Existen eses días... Ambas recibiron senllos agasallos e diplomas de mans dos responsables da empresas organizadoras do certame.

Parabéns ás premiadas, e moitas grazas tamén ao resto do alumnado que participou no concurso. En Coristanco hai canteira literaria, así que... a seguir escribindo!

A CHOIVA. RELATO DE LAURA FERNÁNDEZ

EXISTEN ESES DÍAS... RELATO DE NURIA ANTELO

RELATOS DE PRIMAVERA 2021

Equipo de Dinamización da Lingua Galega e Departamento de Lingua e Literatura Galegas