Actividades e saídas. Secundaria

Cultivo de flores

Aprendiendo a cultivar diferentes especies de flores en bloques de suelo con Vicky y Lucía de Vicky's Garden (@vlommaestudiofloral) en Proyecto Competencial de 1ºESO y el PFFPB de Jardinería y Viverismo.

señores

man e terra

terra

sorrimos

Flores no día do libro

Excelente colaboración entre o alumnado de ESO e FP coa elaboración de mensaxes para conmemorar o Día do Libro e a entrega de ramos de clavelinas de agasallo aos estudantes e profes. Noraboa a tod@s!

Uns ramos estrados

man corta papel

un ramo nunha mesa

Visita a Xardín Bergantiños

Visita realizada a Xardín Bergantiños, sito en Coristanco, polo alumnado de 3º e 4º da ESO, en Proxecto Competencial, e os do PFFPB de Xardinaría e Viveirismo para ver as distintas especies de árbores froiteiras, ornamentais e forestais que ten dispoñibles e darnos a coñecer as plantas de flor, aromáticas e os cultivos de tempada para plantarmos no CPI Alcalde Xosé Pichel. Grazas, Elvira, pola información!

visita viveiro

viveiro

Esquejes de olivos

Tras la actividad de docencia impartida por Juan Carlos Mosquera Carbón (propietario del vivero dedicado a la producción de aceite de oliva virgen extra Ouro da Chousa), dentro del Programa de Formación del Profesorado, el alumnado del Programa Formativo de FP Básica en Jardinería y Viverismo ha estado preparando esquejes de olivos autóctonos gallegos junto con los de 1ºESO para el CPI Alcalde Xosé Pichel.

Mantenimiento del jardín

Con la llegada de la primavera el alumnado del Programa Formativo de FP Básica en Jardinaría y Viverismo ha comenzado con la ejecución de diferentes tareas en el CPI Alcalde Xosé Pichel relativas al acondicionamiento de plantas en el invernadero y el mantenimiento del jardín tras la puesta a punto de toda la maquinaria y las herramientas en el taller de prácticas con el técnico de Husqvarna Armando.

Feliz 8M

El 08/03/2024, con motivo del Día Internacional de la Mujer, el alumnado del Programa Formativo de FPB en Jardinaría y Viverismo (Sergio, Cristina y Andrés) elaboraron unos ramilletes con flores de siempreviva y mimosa con los que agasajar a l@s estudiantes de Educación Secundaria y al personal del centro (docente y no docente) para conmemorar las conquistas sociales, políticas y económicas logradas en el pasado en la lucha por la igualdad de género entre hombres y mujeres y, al mismo tiempo, reflexionar sobre los diferentes tipos de violencia que las mujeres aún sufren en la actualidad y concienciar sobre las distintas formas de discriminación que limitan los derechos y condicionan la libertad de ell@s para alcanzar un futuro con oportunidades reales a nivel educativo y laboral entre chicos y chic@s. Feliz 8M a tod@s!

alumnado

Bonne Chandeleur!

Bonjour!! O 2 de febreiro celebramos, como ven sendo habitual no noso centro, a festa da Chandeleur, elaborando e degustando as famosas crêpes! Bon appétit et Bonne Chandeleur à tous!

Saídas do PFB

El alumnado del Programa Formativo de FP en Jardinería y Viverismo visitó en Coristanco los Talleres Agrícolas Mata S.L. para conocer de la mano de Victoria los últimos avances en maquinaria agrícola, explicándoles la incorporación de sensores avanzados y la tecnología 4.0 al sector (mostrándoles ejemplos en tractores, sembradoras, cosechadoras, abonadoras, etc.) y la Tienda Husqvarna de El Sabio, explicándoles Antonio y Armando los nuevos avances en maquinaria y herramientas de precisión (mostrándoles, entre otros, tractores y robots cortacésped de última generación) para su uso en jardinería.

Saida 1

Día da discapacidade

O PICHEL CELEBROU O 3 DE DECEMBRO, DIA INTERNACIONAL DAS PERSOAS CON DISCAPACIDADE.
Grazas ao profesorado do departamento
de xardinería e viverismo, o alumnado levou a cabo varias actividades co obxectivo de dar visibilidade, promover a sua inclusión educativa e movilizar apoios.

VIDEO-RAP NO PICHEL-

videorap

PANCARTA REIVINDICATIVA

pancarta

Actividades 25N

O pasado 24 de Novembro, o alumnado de Secundaria do noso centro acudiu á praza de Servizos Múltiples do Concello, co fin de participar do día da Eliminación da Violencia contra a Muller. Tamén foron moitas as actividades  realizadas no propio centro co gallo da celebración da devandita efeméride: realización de pancartas, murais, caixiñas con sementes de sempreviva, decoración dunha cadeira ( "Nin unha máis baleira")... e todo isto contando coa estreita colaboración do alumnado de Xardinería e Viveirismo, quenes nos agasallaron  cuns fermosos lazos violetas elaborados con flor natural.

globo

mural