Lingua Castelá e Literatura

DEPARTAMENTO

No curso académico 2023/2024 o Departamento de Lingua Castelá e Literatura está formado polas seguintes profesoras:

Rosalía Fernández Rial - Xefa de Departamento

Delia Gándara  Agra - Titora de 1ºESO A

Imparten as materias seguintes:

Lingua castelá e Literatura

1º ESO A: Delia Gándara Agra.

1º ESO B/ 2º ESO/ 3º ESO / 4º ESO: Rosalía Fernández Rial.

Oratoria

4º ESO- Delia Gándara Agra

Premios " Mi Libro preferido"

O noso alumno de 2º da ESO, Nicolás García, foi o gañador do concurso " Mi libro preferido" organizado pola Fundación J. Manuel Lara en colaboración coa Xunta de Galicia.

Levou o primeiro premio na categoría BOOKTRAILER pola reseña do libro EL niño con el pijama de rayas.

Se queredes ver as imaxes da entrega de premios na Cidade da Cultura de Galicia pincha aquí.

Parabéns, Nicolás!

Exposición Valle-Inclán

O Consello da Cultura Galega en colaboración co Instituto Cervantes e a Cátedra Valle-Inclán ( USC) organizou a exposición " Outros verbos, novas lecturas".

O noso alumnado da ESO pode disfrutar durante o mes de marzo da exposición dedicada á recepción internacional do dramaturgo a través da traducción da súa obra a varios idiomas.

Punto Laranxa contra o acoso escolar