Francés

DEPARTAMENTO

No curso académico 2023/2024 o Departamento de Francés está formado pola seguinte profesora:

Delia Gándara Agra - Xefa de Departamento e  titora de 1ºESO A

Imparte as materias seguintes:

Francés 1ºESO/2ºESO

Échange avec collège Jacques Yves Cousteau

Bonjour!

Durante este curso o alumnado de 1º e 2º ESO realizou un intercambio por carta  cun collège da région de París, o collège Jacques Yves Cousteau.

Aquí algúns dos alumnos cando recibiron a súa primeira carta, despois do Nadal.

Conte avec moi

Bonjour!

Co motivo da semana da Francofonía no mes de marzo, o 2 de marzo contamos coa visita do contacontos senegalés Samuel Mountoumnjou. Foi unha visita moi especial, xa que todo o alumnado puido participar

activamente nas historias que nos contou.

A través dos seus contos populares transmitiunos valores tan importantes como a tolerancia e o respeto, así como a importancia de escoitar aos demais.

À la prochaine, Samuel et merci d'être venu!

Para poder ver o resto das fotos, podedes premer na seguinte ligazón.

Journée de la Chandeleur

Bonjour!

Con motivo da festa da Chandeleur (a Candelaria) o 2 de febreiro, o alumnado de Secundaria de Francés aprendeu a realizar as famosas crêpes.

Pasamos un día moi doce!

Para ver máis fotos, podedes premer na seguinte ligazón.

Punto Laranxa contra o acoso escolar