Benvidos á nosa páxina web!

O CPI de Bembibre é un centro educativo de titularidade pública, dedicado a impartir ensinanzas de Educación Infantil, Primaria e Secundaria Obrigatoria ubicado na vila coruñesa de Val do Dubra. Actualmente dispón de comedor, de transporte escolar e de actividades extraescolares.

Recollida de boletíns en ESO

Os boletíns de notas entréganse o mércores 25 ás 11:00.

Despedida dos clubs de lectura do curso 2013-2014

Aquí vai un profundo agradecemento os profes e aos alumnos que fixeron posible esta actividade, esperando que continúe no vindeiro curso.

Solicitude axuda para libros

Aberto o prazo para solicitar axudas para libros. Máis información

Abre o prazo de admisión para o novo alumnado

ABERTO O PRAZO DE SOLICITUDE DE ADMISIÓN PARA O CURSO 2014/15 DENDE O 1 DE MARZO ATA O 20 DE MARZO DE 2014.

O IMPRESO DE SOLICITUDE RECOLLERASE NA ADMINISTRACIÓN DESTE CENTRO.

Documentación a presentar:

•  Impreso de solicitude cuberto
  •  Fotocopia dos DNI e das follas do Libro de Familia onde figuran os pais e o/a neno/a
  •  Fotocopia da tarxeta sanitaria
  •  Dúas fotos
  •  Elección de área alternativa (Relixión ou atención educativa)

A normativa que regula a admisión do alumnado é o Orde 12 de marzo de 2013 (DOG 15-3-13)

Servizos Complementarios que ofrece o centro:

• Comedor (DECRETO 132/2013 do 1 de agosto de 2013, DOG 13 de agosto)
  • Trasporte escolar.

1º Cada alumna e alumno só pode presentar unha única solicitude no centro no

que solicite praza en primeiro lugar, advertindo que a infracción determinará a perda dos

dereitos de prioridade que poidan corresponderlle.

2º. O alumnado que ten garantía de permanencia nun centro, se presenta solicitude

de admisión noutro distinto deberá comunicalo, ao mesmo tempo, ao centro de orixe.

3º. O alumnado que ten reservada praza nun centro, se presenta solicitude de ad‑

misión noutro distinto deberá comunicar a renuncia á reserva antes do inicio do prazo de

presentación de solicitudes de admisión.

Títulos

Xa é posible recoller o título de ESO dos alumnos que remataron no ano 2011 e anteriores. É necesario vir en persoa para asinar a recollida

¿SABES ALGUNHA CANCIÓN PARA SALTAR Á COMBA?

O alumnos de infantil estamos practicando distintos xogos tradicionais no ximnasio. Un deles é o salto da comba. Se coñeces algunha canción ou retahíla podes compartila connosco, así poderemos aprendela e practicala!!

Grazas pola túa colaboración!!

ENTROIDO 2014

O vindeiro 28 de febreiro celebraremos o entroido cun desfile no que participarán todos os alumn@s do CPI de Bembibre.

Dende o Centro queremos convidarvos a pasar unha mañá divertida cos rapaces. A festa desenvolverase dende as 11:00 ata as  13:00 horas.

Recordámoslles que a xornada escolar rematará ao finalizar o festival.