Skip to Content

Inglés

ACTIVIDADES de INGLÉS de 1º de PRIMARIA 15-19 xuño

ACTIVIDADES de  INGLÉS de 1º de PRIMARIA  15-19 xuño

 Imos repasar as cores. Escoitamos unha canción, seguro que vos vai soar moito:

 https://learnenglishkids.britishcouncil.org/songs/i-can-sing-rainbow

 Agora facedes estas fichas:

 https://learnenglishkids.britishcouncil.org/sites/kids/files/attachment/songs-i-can-sing-a-rainbow-worksheet-2017.pdf

 Deixo unha canción para que non esquezades as normas recomendadas para loitar contra o coronavirus:

 https://www.youtube.com/watch?v=a1IWWXZkHzY

 Have a nice summer!

 

ACTIVIDADES DE INGLÉS de 2º de PRIMARIA do 1-5 XUÑO

ACTIVIDADES DE INGLÉS de 2º de PRIMARIA  do 1-5 XUÑO

1 de xuño

 Class book:

                   Page 35

 STORY: (Listening  8 )

                                           *Audio CD 2. Track 8..mp3

 Debedes escoltar a historia  varias veces e fixarvos ben porque despois no Activity book ides traballar sobre ela.

 Agora podedes ver o video da historia:

 

           *Animated Story Unit 4c.mp4

Look at the blue Explorer. Can you see the motorbike? ( debedes buscar a moto)

 Activity book:

                       Page 31

 Number (enumera as viñetas, podedes mirar polo Class book)

 Draw and write ( debuxades no espazo en  blanco o animal que corresponda, despois completades a oración)

 There’s a________ (Hai un / unha­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­____________)

 3 de xuño

 Class book:

                  Page 36

 Escoitade estas palabras : ( Listening 9) 

 

                                                                     *Audio CD 2. Track 9..mp3

 WALK (camiñar)  SWIM (nadar)  FLY (voar)  SING (cantar)

 Escoitadeas varias veces para non esquecelas . Podedes copialas tamén.

 Circle in red (os debuxos que representan as 4 palabras anteriores rodeaos de vermello)

 Listen to the song (Listening 10). Escoitade a canción sinalando de cada vez o que pode facer cada animal.

                                        *Audio CD 2. Track 10..mp3

 Circle in blue: run, jump,climb, hop.  (rodea de azul)

 Sing the new song ( Listening 11)

                                        *Audio CD 2. Track 11..mp3

  Escoitade a nova canción, é como a anterior, pero cambia os animais por outro, vós debedes decir o que sabe facer ese animal.                                      

Exemplo:   Look, here’s a frog. It can ______________

 Go to page 71, CUT OUT

 Facedes o recortable, fixádevos ben por onde hai que doblar e por onde cortar.

Despois practicamos o que pode / non pode facer cada animal.

 Exemplo:  It can _________   / It can’t ________________

 Activity book

                       Page 32

 Read and colour: (le e colorea)

 Read, colour and number.

 Write ( escribe o que pode facer)

 Deixovos un enlace dunha canción para que vexades  e escoitedes máis nomes de animais.

 https://www.youtube.com/watch?v=p5qwOxlvyhk

 Outro con CAN / CAN’T

 https://www.youtube.com/watch?v=jANerjPKC9E

 Tedes unhas fichas sobre ANIMALS nos documentos adxuntos.

 No seguinte enlace tedes moitos xogos:

 https://elt.oup.com/student/oupeprimary/gameszone/levels_1_2/?cc=global&selLanguage=en

 

 

 

 

ACTIVIDADES INGLÉS 2º SEMANA 18 - 21 DE MAIO

 

Ola! envíovos tarefas para esta semana.

Imos repasar o tempo (weather), deixo enlaces de cancións e vocabulario:

 

https://www.youtube.com/watch?v=ksGiLaIx39c     seasons song for kids

 

https://www.youtube.com/watch?v=Jn7uAsLWXpk   weather song for kids

 

https://www.youtube.com/watch?v=CXKj7bm4Ops     kids vocabulary weather

 

unhas fichas interactivas e uns adxuntos con fichas para imprimir ( unha delas é un recortable para xogar ó dominó con fichas do tempo):

 

 

https://es.liveworksheets.com/oh158643da      weather

 

 

https://es.liveworksheets.com/ug1341ig           weather

 

Deixo uns enlaces que vos poden interesar de cancións:

 

WOW ENGLISH TV    

 

https://www.youtube.com/channel/UCx1xhxQyzR4TT6PmXO0khbQ

 

Dave and Ava -Nursery Rhymes

 

https://www.youtube.com/watch?v=oDh9Hh1bGsw

 

Loo Loo Kids - Nursery Rhymes and Children's songs

 

 

https://www.youtube.com/user/LooLooKids

 

Os que podedes acceder a Blink seguide traballando alí, estas tarefas que deixo aquí son sobre todo para os que non poden acceder á plataforma.

 

Un saúdo

ADAPTACIÓN PROGRAMACION 19-20

Segundo a Instrución do 27 de abril de 2020, da Dirección Xeral de Educación, Formación Profesional e Innovación Educativa para o desenvolvemento do terceiro trimestre do curso académico 2019/20, nos centros docentes da Comunidade Autónoma de Galicia, faise pública a adaptación da programación didáctica do curso 19-20. Pode consultarse no documento adxunto.

ACTIVIDADES INGLES 1º e 2º de PRIMARIA do 11-15 DE MAIO

ACTIVIDADES INGLÉS 1º

 

Seguimos a traballar na plataforma BLINK.

 

Escoitamos a canción e facemos as fichas:

 

I Have A Pet | Animal Song | Super Simple Songs - YouTube

 

https://www.maestralidia.com/ANIMALS%20-2%2011-3-2019.pdf

 

https://es.liveworksheets.com/qc587pt

 

ACTIVIDADES INGLÉS 2º

 

Seguimos a traballar na plataforma BLINK.

 

Escoitamos a canción e facemos as fichas:

 

https://www.youtube.com/watch?v=36n93jvjkDs

 

https://es.liveworksheets.com/yy337tf

 

https://es.liveworksheets.com/pb1355ko

 

  Un saúdo.

 

INGLES -> PRIMEIRO-SEGUNDO do 4 ó 8 de maio

IMPORTANTE PARA PRIMEIRO E SEGUNDO

Acceso ó class book e ó activity book dixitais Amazing Rooftops”

O alumnado poderá acceder a contidos audiovisuas e a actividades para facer de xeito telemático. Teñen que darse de alta, canto antes, na plataforma Blink polo que as nenas/os debe ter una conta de correo electrónico. Asemade, como son menores, é necesario que o pai/nai ou titores legais introduzan tamén una conta de correo.

O procedemento para poder acceder é o que segue:

  • Os códigos de acceso para poder crear a conta son:

PRIMEIRO

CL46991497

SEGUNDO A

CL64113474
SEGUNDO B
CL34844781

Unha vez dados de alta non poderán acceder ó seu libro en tanto a profesora no non os acepte na clase. Por este motivo non deben preocuparse se non poden acceder ó libro de xeito inmediato. Se os problemas continuaran póñanse en contacto coa profesora a través do correo electrónico facilitado na web do centro.

Envíovos un ficheiro adxunto para que se vexa máis claro.

 Tamén outros adxuntos con fichas:

For 1st grade:

https://www.liveworksheets.com/ge16620qe : fichas interactivas de números.

https://www.liveworksheets.com/md20817sp : ficha interactiva de cores.

 For 2nd grade:

https://www.liveworksheets.com/ep32123tj : fichas interactivas de números.

https://www.liveworksheets.com/qp20886hy : ficha interactiva de cores.

Un saúdo.

 

Distribuir contido
<><><>


 
by Dr. Radut