Arte
ACTIVIDADE COA ASOCIACIÓN AMBAR
BOAS FAMILIAS!!
Como xa sabedes estamos a facer unha actividade colectiva na nosa escola xunto coa ASOCIACIÓN AMBAR.
Este traballiño realízase en conxunto entre as persoas da ASOCIACIÓN E ALUMNOS/AS do noso centro. Con eles estamos a debuxar e pintar XOGOS COEDUCATIVOS que farán a nosa escola máis divertida.
Aquí vedes un pouquiño do traballo realizado.
Polo de agora a actividade só foi desenvolta polos máis maiores xa que actualmente o tempo non nos está deixando continuar ca mesma. Esperemos que pronto o tempo nos dé un respiro e poidamos seguir desenvolvéndoa cos máis pequerrechos.
O equipo de actividades Extraescolares.
ARTE
ACTIVIDADE 7 DE ARTE- A CARA E O AUTORRETRATO.
A PROPOSTA DESTA SEMANA SERÁ A DE TRABALLAR ARTISTICAMENTE A CARA E O AUTORRETRATO.
COMEZAREMOS ESTA ACTIVIDADE FALANDO DAS PARTES DA CARA, SENDO MOI MINUCIOSOS NA DESCRICIÓN DA MESMA. FALAREMOS DE CADA UNHA DAS PARTES, TOCANDO CADA UNHA DELAS DE SER POSIBLE, E POÑÉNDOLLE NOME.
A CONTINUACIÓN, PODEMOS COMEZAR A CONSTRUIR CARAS CON ELEMENTOS QUE TEÑAMOS POLA CASA. USADE A VOSA IMAXINACIÓN, POIS DE SEGURO, QUE TENDES MOITOS OXECTOS QUE PODEN VALER PARA A REALIZACIÓN DESTA ACTIVIDADE.
ACTIVIDADE 1- CREAR CARAS CON OBXECTOS QUE TEÑAMOS NA CASA.
ACTIVIDADE 2- CUN ESPELLO DIANTE, PODEMOS DEBUXAR A NOSA CARA.
TEREMOS QUE PRESTAR MOITA ATENCIÓN A TODAS AS PARTES, E NON DEIXAR NINGUNHA ATRÁS. INTENTAREMOS QUE O FAGAN ORDENADAMENTE, E VERBALIZANDO EN TODO MOMENTO O QUE ESTÁN PINTANDO.
UNHA OBSERVACIÓN: CANDO DEBUXAMOS OS OLLOS, HAI QUE TER EN CONTA TAMÉN AS SÚAS PARTES, POLO QUE, FAREMOS QUE SE FIXEN EN TODAS ELAS E QUE AS INTENTEN DEBUXAR. POR EXEMPLO: DEBUXAN PRIMEIRO O OLLOS E LOGO, AS PARTES INTERIORES (IRIS E PUPILA) E LOGO AS EXTERIORES (PESTANAS E CELLAS). IGUALMENTE FAREMOS ASÍ CO RESTO DAS PARTES. NON IMPORTA O RESULTADO O QUE IMPORTA É QUE SE VAIAN FIXANDO E COÑECÉNDOAS TODAS.
E FINALMEMTE, DECORARÉMOLO OU PINTARÉMOLO AO NOSO GUSTO.
INCLUSO PODEMOS RECORTAR OU PEGAR O NOSO DEBUXO DENTRO DUN MARCO QUE PODEDES FACER CON BLONDAS DE TARTAS, OU TAMÉN, DESCARGANDO ALGÚNS DE INTERNET (EN PINTEREST ATOPAREDES MOITAS OPCIÓNS) COMO OS QUE PROPOÑEMOS A CONTINUACIÓN.
ACTIVIDADE 3-FACER CARAS CON OUTROS MATERIAIS.
CON ROLLOS DE PAPEL HIXIÉNICO OU DE PAPEL DE COCIÑA, CON PASTA DE MODELAR, PODEMOS CREAR CARAS DIVERTIDAS, ENGADINDO INCLUSO: LAZOS, POMPÓNS, LIMPAPIPAS, …
ACTIVIDADE 4-CARAS CON FROITA.
BASEÁNDONOS NA OBRA DO PINTOR ARCIMBOLDO, PODEMOS CREAR CARAS CON ELEMENTOS NATURAIS, NESTE CASO IMOS A XOGAR A CREAR CARAS CON FROITAS.
PODEDES VER ALUNHAS IDEAS NOS SEGUINTES VÍDEOS:
https://www.youtube.com/watch?v=wbv-ugfgMLo
https://www.youtube.com/watch?v=R6BYtuFkQaE
ESTAS SON AS PROPOSTAS PARA ESTA SEMANA, DESEXAMOS QUE AS DISFRUTEDES.
ARTE: XOGOS CON PEDRAS PINTADAS
ACTIVIDADE 6 DE ARTE: XOGOS CON PEDRAS PINTADAS
ESTA SEMANA SEGUIMOS CON PROPOSTAS DE ACTIVIDADES ARTÍSTICAS LIGADAS Á NATUREZA.
-
POR QUE USAR ESTE TIPO DE ELEMENTOS?
-PORQUE SON ELEMENTOS NATURAIS.
-PORQUE NOS INVITAN A SAÍR Á NATUREZA E BUSCAR AS MELLORES PEDRAS PARA PODER SER PINTADAS.
-E, SOBRE TODO, PORQUE OS NENOS/AS APRENDEN A VALORAR COUSAS QUE APARENTEMENTE “NON TEÑEN VALOR”.
-
QUE PRECISAMOS?
-PEDRAS E ROTULADORES (PERMANENTES), PINTURAS OU ROTULADORES PARA DIFERENTES SUPERFICIES OU PINTURAS ACRÍLICAS. E UNHA VEZ PINTADAS, MELLOR POÑERLLE BARNIZ SE QUEREMOS QUE DUREN.
1-ACTIVIDADE: O XOGO DAS EMOCIÓNS:
APRENDER A RECOÑECER AS EMOCIÓNS E XESTIONALAS NON É DOADO, E MOITO MENOS CANDO ERES UN NENO… E CANDO CHE FALTA VOCABULARIO PARA NOMEAR ESES SENTIMENTOS. POR ISO, REALIZAR ESTA ACTIVIDADE MEDIANTE TÉCNICAS PLÁSTICAS E CREANDO UN XOGO, PODE SER UNHA ESTUPENDA FERRAMENTA PARA O SEU TRABALLO.
COMO SOPORTE DA CARA PODEMOS USAR DIFERENTES MATERIAIS: UN TRONCO (TAL E COMO APARECE NA IMAXE), UN MANTEL REDONDO DE RAFIA, … COAS PEDRAS FACEMOS AS PARTES DA CARA OLLOS, BOCAS, NARIZ, ETC. E A XOGAR!
PODEDES VER O DESENVOLVEMENTO ENTEIRO DESTA ACTIVIDADE EN: http://www.tierraenlasmanos.com/aprender-sobre-emociones-creando-caras-con-piedras/
2-ACTIVIDADE: XOGAR CO ESQUEMA CORPORAL E COAS PRENDAS DE VESTIR:
CON ESTA ACTIVIDADE PODEMOS TRABALLAR O ESQUEMA CORPORAL ADEMAIS DAS DIFERENTES CONVINACIÓNS DE ROUPA…
DEPENDENDO DA IDADE E DA MADUREZ MANIPULATIVA DO NENO/A, PODEMOS USAR PEDRAS DE MAIOR OU DE MENOR TAMAÑO PARA QUE PINTEN E XOGUEN. O QUE SI DEBEMOS TER EN CONTA, É A PROPORCIONALIDADE DAS PEZAS.
3-ACTIVIDADE: CREAR ANIMAIS:
SE A ALGO LLE GUSTA XOGAR E TRABALLAR A CASE TODOS OS NENOS, É COS ANIMAIS. ASÍ POIS, CON ESTA ACTIVIDADE PODEMOS FACELOS, E CONSTRUÍR COAS PEDRAS AS DIFERENTES PARTES. TAMÉN PODEMOS FACER UNHA VARIANTE, QUE SERÍA MESTURAR PARTES DE ANIMAIS E INVENTAR ANIMAIS NOVOS.
4-ACTIVIDADE: FACER CASAS:
CON ESTA ACTIVIDADE PODEMOS INVENTAR CASAS DIVERSAS, DE DIFERENTES TAMAÑOS, EDIFICIOS, … E DESPOIS DE TER ESAS CASAS PINTADAS XOGAR A CREAR CIDADES, DISTRIBUÍLAS COMO SE ESTIVERAN NUN PLANO, …
-
ESTAS SON ALGUNHAS ACTIVIDADES QUE PODEDES FACER CON PEDRAS PINTADAS, PERO TAMÉN SE PODEN CREAR XOGOS COMO: DOMINÓS, 3 EN RAIA, CONTOS, …
DESAXAMOS QUE VOS GUSTEN AS ACTIVIDADES PROPOSTAS PARA ESTA SEMANA!
ARTE: PINTAR CON ELEMENTOS NATURAIS
ACTIVIDADE 5 DE ARTE:PINTAR CON ELEMENTOS NATURAIS
NESTE NOVO MOMENTO QUE ESTAMOS A VIVIR, E COA POSIBILIDADE DE SAÍR DA CASA E VOLTAR A TER CONTACTO COA NATUREZA, PROPOÑEMOS AS SEGUINTES ACTIVIDADES, QUE DE SEGURO SERÁN MOI MOTIVADORAS PARA OS PEQUES.
O ESPAZO EXTERIOR É, TAMÉN, UN LUGAR IDEAL NO QUE PINTAR E DESENVOLVER ACTIVIDADES ARTÍSTICAS. A INSPIRACIÓN ESTÁ AÍ FÓRA, EN CADA PLANTA, EN CADA PEDRA, … PERO, DESTA VEZ, QUE TAL SE EN VEZ DE PINTAR “O QUE VEMOS” PINTAMOS “CO QUE VEMOS”?. É DICIR, SE USAMOS OS PROPIOS RECURSOS NATURAIS PARA PINTAR. UN EXEMPLO: EN VEZ DE PINTAR UNHA FLOR, PODEMOS USAR A FLOR PARA PINTAR.
1-ACTIVIDADE: PINTAR CON FLORES
HAY MOITAS MANEIRAS DE PINTAR CON FLORES, POR EXEMPLO:
-COLOCANDO UNHA TEA DEBAIXO E AS FLORES ENRIBA, E CUN MARTELO (DE MADEIRA, UN RODILLO, …) PRESIONAR AS FLORES ATA QUE PINTEN A TEA. TAMÉN PODEMOS FACELO ENRIBA DUN PAPEL, DUN LENZO, ETC. DESCUBRIR DESTE XEITO QUE AS FLORES PINTAN, E TAMÉN, QUE NON SEMPRE PINTAN DA MESMA COR DA QUE SON.
-OUTRA MANEIRA SERÁ UTILIZANDO A PROPIA FLOR COMO PINCEL, E FACER ESTAMPACIÓNS.
2-ACTIVIDADE: PINTAR CON TERRA.
PARA ESTA ACTIVIDADE SÓ FAI FALTA COLOCAR UN PAPEL GRANDE ONDE CONSIDEREMOS, PODE SER NO CHAN OU PEGADO NUNHA PAREDE, UN CALDEIRO PEQUEÑO CON TERRA E ALGO DE AUGA, E … A PINTAR.
3-ACTIVIDADE: PINTAR CON PEDRAS OU SOBRE PEDRAS.
HAI PEDRAS QUE SON UN ESTUPENDO LENZO SOBRE O QUE PINTAR. OUTRAS PARECEN XICES PERFECTOS. SON MOITAS AS PEDRAS QUE PERMITEN SER PINTADAS: PEDRAS GRANDES E PLANAS, CANTOS RODADOS, …
4-ACTIVIDADE: PINTAR CON AUGA.
COA AUGA PÓDENSE CREAR OBRAS EFÍMERAS, PERO IGUALMENTE ATRACTIVAS E DIVERTIDAS PARA OS NENOS/AS. PODEMOS ESTAMPAR AS MANS, OS PÉS, … CUN PINCEL DEBUXAR CON AUGA ENRIBA DO ASFALTO, DO CEMENTO, DA TERRA SECA, …INCLUSO PODEMOS DEBUXAR USANDO VAPORIZADORES, ETC.
5- CREAR DEBUXOS CON MATERIAIS NATURAIS-LANDART
CON ESTA TÉCNICA UNIMOS OS ELEMENTOS NATURAIS E A OBRA ARTÍSTICA. TRÁTASE DE CREAR DEBUXOS DIRECTAMENTE COS MATERIAIS QUE PODEMOS ATOPAR NA NATUREZA.