Rúa Emilia Pardo Bazán, nº 33, Allariz

ies.allariz@edu.xunta.gal

Bioloxía e Xeoloxía

VIII CONCURSO ESCOLAR DE CREACIÓN ARTÍSTICA . Día Internacional da Muller e a Nena na Ciencia

Velaquí un vídeo cos traballos do noso alumnado que participou neste concurso escolar. PARABÉNS!!

Manteñamos limpo o Arnoia

Valeria, Leo e Hugo, alumnado de 1ºESO, escolleron o río Arnoia ao seu paso pola vila, como escenario para presentarnos o seu proxecto de construción dunha depuradora caseira. Queren concienciarnos da importancia de evitar a contaminación dos nosos ríos

Simulación do ciclo das rochas con caramelos mastigables

O alumnado de 1ºESO aprendeu como xorden e se transforman as rochas magmáticas, metamórficas e sedimentarias dun xeito moi doce.

VISITAMOS SÁLVORA

O último día de clase o alumnado de 1º ESO E 3º ESO visitou a illa de Sálvora. Con baño na praia incluído!

REGUEIFIÑAS DE CIENCIA

O Equipo formado por  Sara I. e Lúa D. de 4º ESO do noso centro resultou gañador e foi convidado a participar nu debate final en Santiago de Compostela co outro grupo vencedor do IES A Paralaia (Moaña).

Alaricus Scientificus

O alumnado da materia de Bioloxía e Xeoloxía xunto ca súa profesora Guiomar, teñen unha canle Alaricus Scientíficus onde publican habitualmente vídeos. Un gran traballo!!!

As lambetadas axudan a que coñezamos a dobre hélice do ADN

O alumnado de 4º ESO realizou maquetas da molécula da vida con lambetadas. Nestes modelos comestibles cada nucleótido inclúe: unha pentosa (desoxirribosa), ácido fosfórico, unha base nitroxenada (adenina, timina, citosina ou guanina). Ademais, teñen en conta a complementariedade de bases: en fronte dunha adenina, vai unha timina, e en fronte dunha citosina, unha guanina. A continuación aparece a dobre hélice realizada por David Rivero Fernández.

« Xuño 2024 »

abalar