Teatro no Álvaro Cunqueiro

El Departamento de Lengua española y Literatura ha organizado , el día 20 de enero , para los cursos de ESO, un espectáculo didáctico, titulado Ahora mismitos y representado por el actor Antonio Blanco, consistente en una revisión actualizada y en clave de humor de la mitología clásica. Los alumnos participaron activamente en el escenario al lado de personajes como Pigmalión, Faetón, las ninfas, etc. El éxito fue total.

Semana da froita 2015

A Consellería de Medio Rural autorizou a distribución de froita para o alumnado do noso centro dentro do seu Plan de consumo de froita fresca nas escolas.

O alumnado recollerá unha peza de froita en calqueira dos dous recreos da mañá.

As datas de repartición serán: xaneiro (do 12 ao 16), febreiro (do 9 ao 13), marzo (do 9 ao 13) e abril (do 13 ao 17).

¡¡  Durante 20 dias gozaremos de recreos saudables  !!

Que estudar? . Onde estudar?

O pasado 16 de decembro celebrouse no auditorio Mar de Vigo unha nova edición de Unitour. Os 28 centros participantes nesta novena edición proporcionaron aos alumnos de 2º de bachillerato  información de todos os grados que ofertan as universidades públicas e privadas alí presentes.

O auditorio converteuse nun lugar de encontro dos estudantes coa universidade. Os alumnos de 2º Bac-A, B e C acompañados polas profesoras Virxinia Barros, Carmen Iglesias, Rosa Méndez e Carmen Padilla, mediante un contacto directo e unha atención personalizada puideron resolver dúbidas sobre plans de estudos, notas de corte, becas, bolsas de prácticas e acordos internacionais en materia de educación.