Que estudar? . Onde estudar?

O pasado 16 de decembro celebrouse no auditorio Mar de Vigo unha nova edición de Unitour. Os 28 centros participantes nesta novena edición proporcionaron aos alumnos de 2º de bachillerato  información de todos os grados que ofertan as universidades públicas e privadas alí presentes.

O auditorio converteuse nun lugar de encontro dos estudantes coa universidade. Os alumnos de 2º Bac-A, B e C acompañados polas profesoras Virxinia Barros, Carmen Iglesias, Rosa Méndez e Carmen Padilla, mediante un contacto directo e unha atención personalizada puideron resolver dúbidas sobre plans de estudos, notas de corte, becas, bolsas de prácticas e acordos internacionais en materia de educación.

Visita histórica a Santiago

1 de decembro 2014

Os alumnos de Historia da Arte, acompañados polas profesoras Susana García e Isabel Pérez, visitaron a capital compostelana co obxectivo do coñecer de preto as características do Románico e do Barroco. Percorreron as rúas e prazas do casco histórico para despois entrar na Catedral e subir ata as cubertas de pedra, desde onde se aprecia a cidade en todo o seu esplendor.

V Mostra viva de instrumentos musicais.

V MOSTRA VIVA DE INSTRUMENTOS MUSICAIS

LUNS 17 DE NOVEMBRO

DENDE AS 10:30 ás 14:10 e ás 16:30

Un ano mais o son da música que impregnaba o hall de entrada, o salón de actos e os corredores transportounos o pasado 14 de novembro, durante toda a xornada escolar, ao país de Nunca Xamais. A destreza de 26 instrumentistas, todos estudantes de secundaria e bacharelato do noso centro, soubo sacar ao piano, á flauta travesera, ao violoncelo, saxofón, guitarrra, acordeón, baixos e bombos, os seus mellores sons.

¡¡ Felicidades rapaces, sodes os mellores !!