.

NOVO NÚMERO DE TELÉFONO DO CENTRO

CURSO 2016/2017

PRAZO DE MATRÍCULA

Xa podedes consultar os prazos de matrícula pinchando aquí.

Xornada de convivencia nas illas Cíes

XORNADA DE CONVIVENCIA

Luns 21 de xuño

A primeira hora da mañá,  desembarcaron na illa de Monteagudo 210 alumnos acompañados por once profesores e seis monitores dispostos a compartir unha xornada de convivencia e lecer no entorno incomparable do Parque Natural das Illas Atlánticas.

Despois de subir ata o Faro, dende o Alto da Campá puideron observar as gaivotas patiamarelas, araos e corvos mariños, azores, falcóns, pombas e rulas que crían e hibernan neste lugar.

Xunto á variedade de fauna e flora, o grande atractivo deste lugar son as praias e os cantís. Deles puideron gozar dende o mediodía ata a posta do sol.

Acto de Graduación. Promoción 2010-16

O venres 27 de maio celebramos no salón de actos do IES Álvaro Cunqueiro o acto de Graduación do alumnado de 2º de Bacharelato. A profesora Virxinia Barros, a directora Isabel Pérez, a as alumnas Irene Barreiro e Yasmina López lembraron aos asistentes o importante que foi para todos eles o paso polo centro. Xuntos e acompañados polas familias poidemos compartir soños e ilusións. O acto rematou coa entrega das orlas.

Fai clik aqui se queres ver os videos da conmemoración.

Tamén podes  ver unha reportaxe fotográfica completa do acto.