Obradoiros de emprendimiento

Ou Xoves 5 de febreiro os alumnos de 2º B de Bacharelato participaron nun obradoiro de emprendimiento, organizado polo Departamento de Economía impartido por Teamlabs e promovido pola Embaixada Americana en España.

Compartir cos alumnos que a proactividade, a resolución de problemas e o traballo en equipo son competencias fundamentais para ou seu desenrolo persoal e no futuro, aportar valor ao tecido social.

Emprender a idades temperás é posible !

Visita aos Museos científicos de Coruña.

O día 04/02/2015 os alumnos de 3º e 4º ESO realizaron unha visita didáctica aos Museos Científicos coruñeses organizada polo  Departamento de Bioloxía.

Na Domus visualizaron un documental científico en 3D sobre as técnicas máis innovadoras na construción dos avión comerciais e realizaron un grande número de actividades interactivas sobre o corpo humano e outras como lanzar un penalti e comprobar a velocidade á que se lanzou o balón…

No Aquarium Finisterrae, que está encravado nun espectacular entorno natural,  disfrutamos da diversidade da vida na costa galega a través dos impresionantes acuarios que representan os distintos ecosistemas das costas e xa fóra divertímonos vendo as focas mergullándose na gran piscina exterior.

E para rematar, no Museo das Ciencias participaron nas distintas experiencias relativas á física

Participaron en todas as actividades con gran interese!

Semana da froita 2015

A Consellería de Medio Rural autorizou a distribución de froita para o alumnado do noso centro dentro do seu Plan de consumo de froita fresca nas escolas.

O alumnado recollerá unha peza de froita en calqueira dos dous recreos da mañá.

As datas de repartición serán: xaneiro (do 12 ao 16), febreiro (do 9 ao 13), marzo (do 9 ao 13) e abril (do 13 ao 17).

¡¡  Durante 20 dias gozaremos de recreos saudables  !!