Viaxe á neve 2015

O Departamento de Educación Física xunto coa vicedirección do centro

organizan para o próximo 21 de marzo

unha saída á estación de esquí Boí Taüll, no pireneo catalán.

Nesta actividade participarán 24 alumnos de ESO

máis dous profesores acompañantes.

Teatro en inglés

O próximo venres 13, non salón de actos do instituto terá lugar unha representación teatral por parte da compañía Clever Pants organizada polo Departamento de Inglés.

A representación levarase a cabo en dúas sesións ás que asistirá o alumnado de ESO e  bacharelato.

Ler máis

Clase de literatura no cine

Os alumnos de 4º de ESO foron aos cines Gran Vía o pasado mércores 25 de febreiro para ver a adaptación cinematográfica dunha das grandes novelas da literatura galega.

Xunto cos nosos alumnos, outros estudiantes de varios institutos de Vigo asistiron ás desacougantes peripecias de tres amigos aos que tras unha longa esmorga lles espera un tráxico destino.

Ao final da proxección os estudiantes intercambiaron imprensións co director do filme, Ignacio Vilar.

Reseña no Faro de Vigo