NOVIDADES

telefono

CURSO 2016/2017: materias

OFERTA MATERIAS POR CURSO

1º ESO            2º ESO             3º ESO            4º ESO            1º BAC            2º BAC

RESEÑAS DE MATERIAS OPTATIVAS

1º ESO              2º ESO            3º ESO             4º ESO           1º BAC            2º BAC

Excursión ao Courel.

En moitos sentidos, a viaxe ao Courel significa unha volta ás orixes. Naquelas serras, hai millóns de anos, batía o mar e predominaba un clima subtropical; os restos xeolóxicos deixaron testemuño daqueles tempos. Moito despois, os primeiros homes que viviron en Galicia, construíron castros nos cumes deses montes e explotaron a riqueza mineira do subsolo (ouro, ferro, estaño). Máis tarde, os romanos continuaron arrincando as riquezas agachadas no Courel: esburacaron montañas e desviaron ríos (Montefurado). A vida dos actuais habitantes dos concellos de Quiroga ou Folgoso do Courel lémbranos como era a vida dos galegos aínda non hai moito.

Máis de trinta alumnos de 1º de bacharelato do IES Álvaro Cunqueiro experimentaron durante dous días (8 e 9 de abril) esa volta ás orixes e converteron a súa experiencia nunha magnífica diversión.

Ler máis

Reportaxe fotográfica

Viaxe a París

No mes de marzo, do 8 ao 12, os alumnos de 1º bacharelato de francés pasaron uns días en París. visitaron os lugares máis representaivos (Tour Eiffel, Museè d´Orsay, Louvre), pasearon por Montmartre, percorreon o Sena no bateau mouche e comeron crèpes e macaróns.

E non podía faltar a visita a Disney!. Nin á Cathédrale de Notre Dame !

Au revoir Paris ! Hasta o próximo curso !

Admisión curso 2016-17

Nos seguintes enlaces pódese acceder a toda a información relacionada co proceso de admisión para o curso 2016-17: