.

telefono

NOVO NÚMERO DE TELÉFONO DO CENTRO

Acto de Graduación. Promoción 2010-16

O venres 27 de maio celebramos no salón de actos do IES Álvaro Cunqueiro o acto de Graduación do alumnado de 2º de Bacharelato. A profesora Virxinia Barros, a directora Isabel Pérez, a as alumnas Irene Barreiro e Yasmina López lembraron aos asistentes o importante que foi para todos eles o paso polo centro. Xuntos e acompañados polas familias poidemos compartir soños e ilusións. O acto rematou coa entrega das orlas.

Manuel Veiga no IES Álvaro Cunqueiro

Este mes de maio visitou o noso centro para dar dúas conferencias o xornalista e novellista Manuel Veiga (Monforte de Lemos, 1960). Como xornalista chegou a dirixir na súa última etapa o xornal A nosa terra e como novelista ten publicadas media ducia de obras con alguna das cales gañou premios literarios como o García Garros e de Edicións Xerais. Hai pouco publicou dous libros sobre o poeta Manuel María, a que este ano se lle dedicou o Día das Letras Galegas.

Alumnos de 3º e 4º de ESO do Álvaro Cunqueiro encheron o salón de actos a media mañá para escoitar a exposición de Manuel Veiga sobre Manuel María, ao que chegou a coñecer intimamente pois ambos eran veciñós de Monforte.

Nunha segunda quenda, á derradeira hora da xornada escolar, Manuel Veiga falou da súa propia obra e contestou as preguntas preparadas, logo da proveitosa lectura de varias das súas novelas, polos alumnos de 2º de bacharelato.

Entre os mellores de Galicia na Olimpíada Matemática

O pasado 21 de abril celebrouse no IES do Castro as probas da fase de zona da Olimpíada Matemática Galega de 2º da ESO.

O noso centro participou con unha selección de 8 rapazas e rapaces. Son os que aparecen na foto: Pablo Lamas, Youssef Ouskoubane, Martín Llach, Martín Louro, Alejandro Ramiro, Blanca Rodríguez, Sabela Freixeiro e Saúl Otero. O longo de varios meses e fóra do horario escolar,  asistiron as clases de preparación a cargo dos profesores de Matemáticas: Teresa Rey, Margarita Cao e Jaime Vázquez.

Na fase de zona de Vigo participaron mais de 20 centros públicos e privados correspondentes a zona sur da provincia de Pontevedra, algo mais de 100 alumnas e alumnos.  Os nosos participantes fixeron un gran papel e viñeron moi contentos das probas, que consistiron na resolución de 5 problemas matemáticos no tempo de 2 horas.

O vindeiro 19 de maio vaise celebrar en Lugo a Final da Olimpíada Matemática Galega con 40 participantes, os mellores clasificados nas fases de zona de toda Galicia. O noso alumno, Martín Louro foi un dos nove seleccionados da fase de zona de Vigo e competirá para quedar entre os primeiros de Galicia.

Desde aquí temos que felicitar a todo o noso alumnado que amosou unha gran competencia matemática e desexarlle moita sorte a Martín Louro na fase final.  Quen sabe se estará estre os elixidos que irán a fase nacional a finais de xuño?