Admisión e matrícula

ADMISIÓN CURSO 2015-2016

No seguinte enlace pode acceder a toda a información relativa á admisión de alumnado novo para o curso 2015-2016:

Calendario Admisión

Centros Adscritos

Zonas Educativas

Criterios Admisión e Documentación

Vacantes do Centro

Listaxe provisional de admitidos: Ademais das persoas que aparecen como admitidas na listaxe provisional está admitido o alumnado pertencente aos centros adscritos:

Listaxe provisional

Listaxe definitiva de admitidos:

1º ESO  2º ESO  3º ESO  4º ESO

1º BAC

Información xeral

No seguinte enlace  pódese consultar o calendario de exames de MATERIAS PENDENTES cara ao próximo mes de maio. Información de interese para o alumnado de ESO e Bacharelato con materias non superadas de cursos anteriores.

Calendario de exames de materias pendentes (curso 2014-15)

Conmemoración Día do Libro

Hoxe celébrase un ano máis, o DIA INTERNACIONAL DO LIBRO.

Son amigos cando cres que todo falla; acompáñante para aprender, para divertirte, para desenvolver a imaxinación...

Con tal motivo, o Departamento de Lingua e Literatura Castelá deseñou un plan de actividades para realizar ao longo da semana do 20 ao 24 de abril.

Podes consultar aquí o programa de actividades