RAFTING polo río Miño

Prácticas de Rafting polo río Miño do  alumnado de 2º e 3º de ESO e 4º PDC.

Saíron desde  A Chan-Barcela (concello de Arbo) para practicar este deporte de aventura. En todo momento estiveron acompañados por guías profesionais e  descenderon por tramos do río de dificultade media.

Reportaxe fotográfica

Letras Galegas 2015

LETRAS

GALEGAS

Ver o programa de actividades

O programa cultural que dará paso á celebración das Letras Galegas 2015, organizado polo Departamento de Lingua e Literatura Galega, comenza o próximo xoves a partir das 11:00 horas coa representación  teatral dunha obra de Cándido Pazó no Salón de actos do noso centro.

O venres continuará coa celebración dun Festival ao que asistirá o alumnado de ESO e Bacharelato. Daránse cita nel músicos e poetas coa intención de poñer de relevo algunhas das poesías mais coñecidas de Filgueira Valverde, autor homenaxeado este ano.