V Mostra viva de instrumentos musicais.

V MOSTRA VIVA DE INSTRUMENTOS MUSICAIS

LUNS 17 DE NOVEMBRO

DENDE AS 10:30 ás 14:10 e ás 16:30

Un ano mais o son da música que impregnaba o hall de entrada, o salón de actos e os corredores transportounos o pasado 14 de novembro, durante toda a xornada escolar, ao país de Nunca Xamais. A destreza de 26 instrumentistas, todos estudantes de secundaria e bacharelato do noso centro, soubo sacar ao piano, á flauta travesera, ao violoncelo, saxofón, guitarrra, acordeón, baixos e bombos, os seus mellores sons.

¡¡ Felicidades rapaces, sodes os mellores !!

Visita a "Faro de Vigo"

Os dias 4 e 11 de novembro os alumnos de 3º Eso-A e D, 2º Eso-A e C achegáronse ás instalacións do xornal FARO DE VIGO en Chapela (Redondela). Alí, acompañados por unha empregada percorreron os diferentes departamentos (redación, produción e impresión) e tiveron a oportunidade de ver como funciona un periódico diario. Tamén asistiron á proxección dun vídeo sobre a historia do xornal e a súa importancia na vida da cidade.

A saída foi organizada polo Departamento de Lingua Castelá e resultou moi interesante.