CONVOCATORIA ERASMUS CURSO 2023-2024

Publicado BAREMO PROVISIONAL

Dirixido ao alumnado de 4º ESO e 1º de bacharelato, curso 23/24.

Convócanse 10 mobilidades de intercambio de alumnado Vigo - Amiens (Francia) dentro do proxecto de Centros Acreditados Erasmus número: 2023-1-ES01-KA121-SCH-000121401.

O alumnado interesado debe descargar e cubrir a solicitude (SOLICITUDE) e presentala xunto coa documentación correspondente nas oficinas de administración do Centro. Debese consultar o baremo (BAREMO) antes de cubrir a solicitude.

O prazo de presentación termina o 1 de febreiro ás 14.00 horas. Non se recollerá documentación presentada despois desa data.

Os/as participante deberán comprometerse a acoller alumnado visitante (excepto causa de forza maior).A posible data de recepción de alumnado visitante será sobre a terceira semana de abril. As datas da nosa visita están por confirmar pero realizarase ao longo do presente curso.

SolicitudeErasmus.pdf1.38 MB
BaremomovilidadesErasmus.pdf286 KB