You are hereLatín

Latín

Mención de Honor no "Certamen Ciceronianum" para o noso alumno Enrique Salvado

Enrique Salvado Vigo de 2º Bacharelato C obtivo unha Mención de Honor no "Certamen Ciceronianum" celebrado na localidade de Arpino en Italia na que participaron 166 alumnos de países europeos. Só outros catro alumnos españois acadaran un premio nas 37 edicións anteriores do certame, e é o primeiro galego en conseguilo.Enrique xa conseguira gañar a fase galega e española do mesmo certame.

Parabéns

ENTREVISTA A ENRIQUE SALVADO EN "LA VOZ DE GALICIA"

Enrique Salvado representa a España no Certame Cicerionanum de traducción de textos de Cicerón.

Parabéns  Enrique e  Xosé Antón Dobarro, o profesor que o motivou para seguir este camiño.

LECTURAS

Lecturas deste curso

AFORISMOS LATINOS

Aforismos latinos. Traballo realizado polos alumnos. Consta dunha carpeta Zip que conten dous arquivos, un de base de datos e outro de texto cos aforismos latinos.

LITERATURA

Arquivos de literatura latina

LINGUA LATINA

Publícanse aqui os arquivos de Lingua Latina vistos en clase

2º DE BACHARELATO

En páxinas sucesivas exporanse os arquivos das diversas partes do programa.

LECCION 3

En arquivos adxuntos