You are hereTecnoloxía

Tecnolixía

Programación do departamento de Tecnoloxía - Curso 2014/2015

Programación do departamento de Tecnoloxía -  Curso académico 2013-2014

A continuación poden descargar a programación do departamento de Tecnoloxía para este curso académico. O documento atópase en formato pdf polo que é preciso que teña instalado un visor para este tipo de ficheiros (este visor é gratuito e pode descargarse de internet).

Mapa de James Joyce

Na semana adicada ao escritor James Joyce, os alumnos de Tecnoloxía e Informática de 4º de ESO aprenderon a crear un mapa con Google Maps.

A disculpa, crear a famosa ruta dos lugares que se citan na novela de Joyce "Ulises".

Cada alumno creou un mapa na súa propia conta de gmail, indicando cada lugar, citando a referencia ao lugar na novela, e nalgúns casos, engadindo unha foto do sitio.

Como mostra deixamos aquí un deses mapas, en concreto o do alumno Moisés del Puerto.

Planos do centro

LIBROS DE TEXTO