Evitar navegación.

O Concello de Culleredo oferta clases de reforzo escolar este verán

O Concello de Culleredo, no seu plan de loita contra o fracaso escolar, organiza clases de reforzo escolar, gratuítas, para este verán. Este programa está dirixido a tódolos niveis de ensinanza: de 3º a 6º de Primaria, de 1º a 4º de ESO e de 1º e 2º de Formación Profesional.

Estas aulas de reforzo educativo teñen como finalidade resolver dúbidas, preparar exames e traballos académicos. Cada grupo terá un mínimo de seis alumnos ata un máximo de quince. O prazo de preinscrición abrirase o próximo 27 de xuño e as clases comezarán o 4 de xullo en Vila Melania (Vilaboa).

O Concello tamén ofrece clases de apoyo para preparar as probas libres de obtención do título de graduado en ESO dirixidas ao alumnado que no seu día abandoou os estudos. A inscrición abrirase tamén o día 27 e as clases serán en Vila Melania.

Circular informativa ás familias: calendario de fin de curso

A circular inclúe o calendario lectivo ata fin de curso, datas de entrega de notas, prazo de reclamacións, prazo de matrícula e outra información relevante que se entregará ao alumnado xunto con esta circular.

Acceso á circular

Axudas para a realización de actividades de formación en linguas estranxeiras no ano 2016

Publicadas as listaxes provisionais de alumnado seleccionado e suplente acollido á Orde do 14 de marzo de 2016 pola que se convocan axudas para a realización de actividades de formación en linguas estranxeiras.

Listaxes provisionais de admitidos de 1º, 2º, 3º e 4º ESO

Listaxe de solicitudes admitidas que precisan achegar documentación complementaria

Acceso á páxina web da convocatoria

Convocatoria do fondo solidario e das axudas de libros e material escolar

Convocadas diversas modalidades de axudas para o curso 2016-17:

- Participación no fondo solidario de libros de texto (alumnado de 1º e 3º de ESO).

- Axudas para a adquisición de libros de texto (alumnado de 2º e 4º de ESO).

- Axudas para a adquisición de material escolar (todo o alumnado de ESO).

Para poder acceder ás axudas é imprescindible ter devolto os libros de texto adquiridos coas axudas ou co fondo solidario do curso 2015-16.

Lugar e prazo de presentación de solicitudes: na conserxería do centro.

Prazo: ata o día 23 de xuño.

Máis información

Acceso directo á solicitude

Acceso directo a toda a información (DOG de 16/05/2016)

Aviso

Nova data do exame de pendentes de L. Galega: 26 de Maio ás 10:30 en Usos Múltiples

Vémonos obrigados a cambiar a data fixada anteriormente por coincidencia co exame de acceso a Ciclos.

1. Probas libres para obtención do título de graduado. Información

2. Campamentos xuvenís.  Información

3. Axudas para a formación en línguas estranxeiras no ano 2016

- Convocatoria de prazas de profesorado para o programa PIALE.  Normativa

Bacharelato

A partir do próximo curso impartirase bacharelato no noso centro nas modalidades de:

a) Ciencias

b) Humanidades e Ciencias Sociais

A implatación será progresiva, comezando por 1º de Bacharelato no curso 2016-17, e incorporando 2º no curso seguinte.

A matrícula realizarase seguindo os prazos e procedementos habituais establecidos na lei.

NOVO TELÉFONO IES BLANCO AMOR

O IES Eduardo Blanco Amor cambiou recentemente o seus números de teléfono. Os novos números son os seguintes:

• Teléfono principal: 881 960 347
  • Número de fax: 881 960 356