Evitar navegación.

Seccións bilingües

Seccións bilíngües para o curso 2016-17. Información

Aviso

Nova data do exame de pendentes de L. Galega: 26 de Maio ás 10:30 en Usos Múltiples

Vémonos obrigados a cambiar a data fixada anteriormente por coincidencia co exame de acceso a Ciclos.

1. Probas libres para obtención do título de graduado. Información

2. Campamentos xuvenís.  Información

3. Axudas para a formación en línguas estranxeiras no ano 2016

- Convocatoria de prazas de profesorado para o programa PIALE.  Normativa

Bacharelato

A partir do próximo curso impartirase bacharelato no noso centro nas modalidades de:

a) Ciencias

b) Humanidades e Ciencias Sociais

A implatación será progresiva, comezando por 1º de Bacharelato no curso 2016-17, e incorporando 2º no curso seguinte.

A matrícula realizarase seguindo os prazos e procedementos habituais establecidos na lei.

NOVO TELÉFONO IES BLANCO AMOR

O IES Eduardo Blanco Amor cambiou recentemente o seus números de teléfono. Os novos números son os seguintes:

• Teléfono principal: 881 960 347
  • Número de fax: 881 960 356

Admisión curso 2016-17

Oferta de postos escolares

Calendario de admisión 2016-17

Área de influencia e centros adscritos

Servizos educativos complementarios

Impreso de admisión

NOTA: No Anexo II da solicitude, onde fai referencia ó contido das casiñas 455 (base impoñible xeral) e 465 (base impoñible do aforro) para o cálculo da renda da unidade familiar, na declaración do IRPF do ano 2014 correspóndense coas casiñas 430 e 445, respectivamente.

Listaxe provisional de admitidos en ESO e Bacharelato

Listaxe definitiva de admitidos en ESO e Bacharelato

Varios avisos

1. Dúas alumnas de 4º ESO obtiveron a prestixiosa beca "Amancio Ortega", da Fundacion Barrié,  para estudar en EEUU o próximo curso: Alba Cabrera San Millán e Sandra Castro Hermida. Os nosos mellores desexos, ¡Noraboa!.

2. Iniciamos Campaña de Limpeza no centro. Ler máis

3. Reserva de praza en Bacharelato nun centro distinto a IES Universidade Laboral. Fin prazo: día 29 de marzo. Máis información.

4. Resultados da enquisa de convivencia no IES Blanco Amor.

RESERVA DE PRAZA EN BACHARELATO CURSO 2016-17

Os alumnos deste centro que queiran reservar praza no IES Universidade Laboral, deberán formalizar a reserva no noso centro do 1 ao 15 de febreiro.

Os alumnos que queiran solicitar praza nun centro distinto ao IES Universidade Laboral, terán que facelo nese centro do 1 ao 29 de marzo.

Para cumprimentar a solicitude pódense solicitar os impresos en administración ou baixalos da páxina web do centro. Tamén se pode acceder a eles no seguinte enlace:

(Acceso á Orde do 12 de marzo de 2013 pola que se desenvolve o procedemento para a admisión do alumnado en centros docentes sustentados con fondos públicos):

Máis sobre o Entroido 2016

Gañadoras certame carteis:

Mayra Quintela, Andrea Tabeaio, Yolanda Lousada - 3º PMAR

¡Noraboa!

O entroido tamén na  biblioteca...

Festa do Entroido 2016

Un ano máis gran festa o día 5 de febreiro.

Contamos con toda a comunidade educativa: ¡Anímate e participa!

Información sobreCertame de carteis e concurso de disfraces

Inscríbete aquí XA para:

1. Modalidade disfraz individual