FEIRA DAS PROFESIÓNS 4 DE ABRIL

ENLACES:

Un curso máis, os departamentos de orientación do IESP de Ames, IES de Brión e IES Xulián Magariños de Negreira celebraremos o vindeiro xoves 4 de abril a V Feira das Profesións coa presenza dun importante número de colaborades entre os que contamos con Universidades, CIFP, IES, CFEA, etc., así como con profesionais individuais de diferentes campos que achegarán ao noso alumnado o día a día das súas respectivas ocupacións.

O evento terá lugar no Pavillón deportivo de Brión e o horario será o seguinte:

• De 10 a 14 horas asistirá o alumnado de 4º de ESO e bacharelato dos tres centros educativos.
  • De 16 a 18:30 horas poderá asistir todo o alumnado dos tres centros e dos centros da contorna que o desexen, de xeito libre e acompañado polas súas familias.
  • Ás 18:30 horas terá lugar o acto de clausura, coa presenza das alcaldías dos tres concellos e as direccións dos centros organizadores.

Gustaríanos animarvos a que vos achegásedes a visitar a exposición no horario de tarde co fin de que os vosos fillos e fillas poidan beneficiarse desta actividade en familia, facilitando e acompañando así a súa toma de decisións educativa e profesional.

Agardámosvos en Brión

TRÍPTICO