SAÍDA EDUCATIVA FIN DE ETAPA

27 alumnos e alumnas de 4º ESO participan este ano na saída educativa fin de etapa.

Comezaron a súa viaxe o pasado sábado 5 de abril, e voltarán o vindeiro venres 11.

Visitarán Salamanca, Ávila, Toledo e Segovia.

Vista do embalse de Aldeadávila, Aldeadávila de la Ribera, Salamanca. Situado no Parque Natural de Arribes del Duero.

Vista das torres da fachada da Universidad Pontificia de Salamanca dende o patio interior da Casa de las Conchas

PROCESO DE ADMISIÓN DE ALUMNADO. CURSO 2014/15

ADMISIÓN DE ALUMNADO. CURSO 2014/15

DATAS

Solicitude de admisión de alumnado doutros centros

do 1 ao 20 de marzo

Publicación das listaxes provisionais de admitidos e non admitidos

antes do 25 de abril

Prazo de reclamacións ás listaxes de admitidos e non admitidos

5 días hábiles dende o 25 de abril

Publicación das listaxes definitivas de admitidos

antes do 15 de maio

INFORMACION DE INTERESE

Procedemento para admisión de alumnado:

Procedemento

Diario Oficial de Galicia

Orde do 12 de marzo do 2013

Información sobre a admisión do alumnado:

Prazas vacantes, centros adscritos e prazos

Admitidos curso 2014/15

Listaxe provisional de admitidos

ENTREVISTA A CRISTINA E ANA, RESPONSABLES DA CAFETERÍA DO CENTRO

O alumnado de 1º ESO B entrevistou na cafetería do IES de Brión a Cristina e Ana, que dende este curso asumiron este traballo. Falánronnos de receitas segredas, pizza versus froita, proxectos e moitas máis cousas.

[Escoita o programa]

PREMIO NACIONAL DE EDUCACIÓN

A ex-alumna do IES de Brión Ana Souto Villanustre acaba de obter o Premio Nacional de Educación no ensino non universitario, na categoría de rendemento académico do alumnado, correspondente a Bacharelato do curso 2012/13. Únicamente quince alumnos/as en todo o estado acadaron o premio, ocupando Ana o oitavo posto.
O día 13 do pasado mes de marzo Ana recolleu o Premio Extraordinario de Bacharelato, outorgado pola Consellería de Cultura, Educación e Ordenación Universitaria.

Parabéns, Ana, polo novo éxito acadado.

Accede á nova en

CAMPUS CIENTÍFICOS DE VERÁN

Convócanse os Campus Científicos de Verán co obxectivo de potenciar o interese dos estudiantes de 4º de ESO e 1º de Bacharelato pola Ciencia, a Tecnoloxía e a Innovación, participando en proxectos científicos deseñados por profesores universitarios e desenvolvidos en departamentos de investigación de 16 Campus de Excelencia Internacional e Rexional, entre os días 29 de xuño e 26 de xulio de 2014. Do 29 de xuño ao 12 de xulio desenvólvense os Campus para o alumnado de 1º de Bacharelato en 2 quedas e do 13 ao 26 de xulio para o alumando de 4º de ESO, tamén en dúas quendas. O prazo de presentación de solicitudes é do 2 ao 26 deabril. Para máis información, preme en www.campus científicos.es

AXUDAS PARA A REALIZACIÓN DE ACTIVIDADES DE FORMACIÓN EN LINGUAS ESTRANXEIRAS NO ANO 2014

A Consellería de Cultura, Educación e Ordenación Universitaria convoca  prazas destinadas ao alumnado de ESO e Bacharelato para actividades de aprendizaxe de linguas estranxeira.

Poderá solicitar estas axudas o alumnado de centros sostidos con fondos públicos da Comunidade Autónoma Galega.

O prazo para acceder a esta convocatoria vai desde o 28 de Marzo ata o 28 de abril

Para máis información acceder ao cartaz informativo

Para solicitar a axuda accede á páxina web https://www.edu.xunta.es/axudasle/

VISITA Á CASA DAS CIENCIAS, MUNCYT E ACUARIO

Os departamentos de Ciencias da Natureza e Tecnoloxía organizamos na cidade de A Coruña as visitas a:

para o alumnado de 2º de ESO, o martes, 1 de abril do 2014, de 8:30 a 17:55 horas

VISITAS A CENTROS DE INVESTIGACIÓN

O alumnado de Ciencias de Bacharelato visita durante esta semana varios centros de investigación do Campus Vida da Universidade de Santiago de Compostela:

• O alumnado de Tecnoloxía Industrial I, o 19 de marzo visita o CITIUS ( Centro Singular de Investigación en Tecnoloxías da Información) e o  CIQUS ( Centro Singular de Investigación en Química Biolóxica e Materiais Moleculares)
  • O alumnado de Bioloxía de 1º e 2º de Bacharelato, visita o 21 de marzo o IDIS ( Instituto de Investigación Sanitaria de Santiago de Compostela)

ENTREVISTA A MARTA GONZÁLEZ, DEPUTADA E VECIÑA DE BRIÓN, EN RADIO emBRIÓN

O alumnado de 1º B, na materia de Proxecto Interdisciplinar, entrevistou a Marta González Vázquez, deputada do PP no Congreso dos Deputados pola provincia de A Coruña, en RADIO emBRIÓN. Marta falounos do seu traballo político, do descrédito que ten hoxe a actividade pública e do traballo das comisións nas que participa (a de igualdade e a de RTVE). Tamén falou do seu traballo como historiadora e do seu paso pola Xunta de Galicia como Secretaria de Igualdade.

UNHA CEBRA NA AUGA: PROXECTO EN MARCHA

Xa temos instalado no laboratorio de Bioloxía un acuario con 9 peixes cebra!

O IES de Brión participa no proxecto "Unha cebra na auga" promovido polo Departamento de Xenética da USC, dende a Facultade de Veterinaria en Lugo.

O proxecto trata de achegar a investigación científica ao alumnado e para iso traballaremos cos peixes cebra que temos xa no acuario e cun laboratorio virtual onde nos convertiremos en xenetistas: facendo cruzamentos, creando transxénicos, etc. Polo de pronto o comité de "expertos" en acuarios de Bioloxía de 4º de ESO xa fixo a montaxe deste e as primeiras análises indican que a auga está en perfectas condicións... Estamos en marcha, intentaremos chegar a bo porto.