DÍA NON LECTIVO

Enviado por admin o Mér, 27/04/2016 - 00:02

A dirección do IES de Brión lembra que o vindeiro venres 6 de maio non haberá clase, por ser este o día escollido como non lectivo de libre designación do centro.

OFERTA DE PRAZAS. CURSO 2016/17

Enviado por admin o Mar, 08/03/2016 - 15:43

A inspección educativa autorizou ao IES de Brión a abrir un terceiro grupo de 1º de ESO.

Segundo instrucións da inspección, recibidas o 8 de marzo á última hora da mañá, este centro dispón de prazas para este nivel.

As familias interesadas poderán presentar a solicitude de admisión na secretaría do instituto ata cubrir prazas.

8 de marzo, día da muller traballadora

Enviado por Santiago o Mar, 08/03/2016 - 12:30

Hoxe é 8 de Marzo, día da Muller, e Raquel O. Brea e Miguel B. Lesta fixeron unha vídeo-homenaxe coa fin de celebrar o día, recopilando o esforzo de varias persoas por reproducir a situación da muller na sociedade actual.

VISITA Á EXPOSICIÓN "CARTEIS 1970-2014"

Enviado por admin o Ven, 26/02/2016 - 00:03

O alumnado de 4º ESO coa materia de Educación Plástica e Visual visitou o xoves 25 de febreiro a exposición "Carteis 1970-2014" de Xosé Vizoso na Sala de Exposicións Municipal da Casa da Cultura de Brión.

Esta visita foi moi especial xa que o propio artista recibiu ao alumnado. Unha oportunidade extraordinaria para aproximarse á obra cartelística deste polifacético artista mindoniense afincado en Brión.

Logo de realizar un percorrido pola mostra explicando os aspectos máis relevantes dalgús dos carteis expostos, Vizoso mantivo unha conversa cos estudantes aos que amosou bosquexos e apuntes da súa obra.

Vizoso falou dos personaxes que aparecen nos seus carteis, de composición, de tipografía, pero sobre todo de ganas e traballo, moito traballo, para conseguir realizar unha obra que exprese con intensidade o tema que un está a desenvolver.

Grazas Vizoso polo teu tempo.

OBRADOIRO DE SERIGRAFÍA 4º ESO

Enviado por admin o Mér, 24/02/2016 - 23:20

O mércores 24 de febreiro o alumnado de 4º ESO coa materia de Educación Plástica e Visual desenvolveu un obradoiro intensivo de serigrafía dirixido por Andrea Fernández de La Platanera. Ao longo de dez horas de traballo o alumnado puido aproximarse aos diferentes aspectos desta técnica, elaborando as súas propias imaxes dende a realización de fotolitos e pantallas ata a estampación seriada sobre téxtil cartolina, cartón e madeira.

O MOSTEIRO DE OSEIRA. A CULTURA MONACAL

Enviado por admin o Mér, 24/02/2016 - 21:50

O alumnado de Lingua Galega de 1º de Bacharelato e o de 2º que cursa Arte ou Literatura Universal, tivo a oportunidade de achegarse á cultura monacal en Galicia in situ coa visita a un dos mosteiros galegos de máis sona: Oseira.
No interior do mosteiro visitamos con guías a igrexa cisterciense, o refectorio, a sala capitular ou sala das palmeiras, a acolledora biblioteca, a famosa escaleira pétrea, os claustros de diferentes estilos e algunhas estancias especializadas en traballos monacais diversos coma a botica, o scriptorium, o museo etnográfico da pedra, etc.
Nunca hai que esquecer un breve paso pola tenda dos monxes para degustar algunha delicatessen irresistible coma o chocolate, as pastas, os queixos ou os licores.
Moit@s picamos!

PREMIO ACCESIT NA OLIMPÍADA DE XEOLOXÍA

Enviado por Laura Fernández o Mar, 23/02/2016 - 21:23

Estamos de noraboa! A nosa alumna de 4º de ESO Belén Moldes conseguiu o premio accesit de 4º de ESO na VII Olimpíada de Xeoloxía celebrada o mércores 17 na Facultade de Bioloxía en Santiago.

Parabéns Belén!

VISITA CULTURAL AO MOSTEIRO DE OSEIRA

Enviado por centro o Lun, 22/02/2016 - 12:40

O martes 23 de febreiro o alumnado de 1º de Bacharelato e de 2º de Bacharelato que cursa Literatura Universal  visitará o Mosteiro de Oseira (igrexa, claustros, sala capitular e biblioteca) na actividade organizada polos departamentos de Lingua Galega e Xeografía e Historia.

A actividade desenvolverase de 8:25 a 14:05 h.

OBRADOIRO DE SERIGRAFÍA 3º ESO

Enviado por admin o Mér, 17/02/2016 - 00:43

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

O martes 16 de febreiro de 2016 o alumnado de 3º ESO participou nun obradoiro de serigrafía impartido por Andrea Fernández de La Platanera.

A sesión teórico-práctica desenvolvida introduciu ao alumnado nesta técnica de impresión a trávés dunha demostración das diferentes fases do proceso.

Os/as alumnos/as realizaron cadansúa serigrafía que puideron complementar e personalizar cuns selos tallados en goma con técnicas xilográficas.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

PROBAS DE ACCESO A CICLOS FORMATIVOS

Enviado por Lucinda o Ven, 12/02/2016 - 10:21

LISTAXE DEFINITIVA DE ADMITIDOS NAS PROBAS DE GRAO SUPERIOR (ARQUIVO ADXUNTO)

SEDE DE REALIZACIÓN DAS PROBAS DE GRAO SUPERIOR (ARQUIVO ADXUNTO)

Convocadas as probas de acceso aos ciclos formativos de grao medio e superior.

No arquivo adxunto podedes consultar o calendario.

Nos seguintes enlaces a convocatoria:

Grao medio

Grao superior

Para máis información pasar polo Departamento de Orientación.

Feito con Drupal (ver. 6.28)

Proxecto Webs dinámicas

Xunta de Galicia - Consellería de Educación, 2013
Drupal theme by Kiwi Themes.