Obradoiro de cociñas solares

O día 23 de marzo desenvolveuse no IES de Brión un obradoiro sobre cociñas solares. Esta actividade enmárcase no ciclo de charlas e obradoiros organizados polo CEIP de Pedrouzos arredor do Día da Muller, e na celebración do Ano Internacional da Luz.

Neste obradoiro alumnado de 3º de ESO e 1º de Bacharelato que cursa as materias de Tecnoloxía Industrial e Debuxo Técnico, explicou ao alumnado de 6º de primaria o funcionamento das cociñas solares. Trataron aspectos relativos ao deseño, á construcción, ao aproveitamento enerxético e as dimensións socioeconómica e medioambiental.

A partir das cociñas construídas no centro nos cursos 2009/10 e 2012/13, o alumnado de primaria tivo a oportunidade de construír o seu propio reflector.

Paralelamente, e a pesar do pouco que se deixou ver o Sol nesta mañá da recén estreada primavera, fíxose unha demostración do funcionamento deste tipo de cociñas, fervendo auga e... cocendo un ovo!

A INDIFERENCIA NON É UNHA OPCIÓN

O Departamento de Orientación e a Vicedirección do IES veñen de programar para o alumnado de 1º e 2º de ESO un obradoiro de igualdade de xénero impartido pola Cruz Vermella baixo o título "A indiferencia non é unha opción".

O calendario do obradoiro é como segue:

1º de ESO: días 16 e 17 de marzo (4 sesións cada grupo)

2º de ESO: días 25 e 26 de marzo (4 sesións cada grupo)

ENTREVISTA AO XUÍZ LUÍS VILLARES NAVEIRA EN RADIO emBRIÓN

Erica González, Lucía Adeva, Marina González e Ricardo Freire de 2º de Bacharelato, coordinados polos profesores Suso Sambade e Laura Fernández entrevistaron ao Xuíz Titular do Xulgado Contencioso-Administrativo nº 2 de Lugo, Luís Villares Naveira. Villares, que xa exerceu anteriormente na Fonsagrada, no TSX do País Vasco e na Audiencia Nacional, é ademais coordinador da asociación Xuíces para a Democracia en Galicia e membro da Irmandade Xurídica Galega que defende a normalización do uso do galego na xustiza.

Accede á entrevista en RADIO emBRIÓN

BRIÓN EN FOTOS: UNHA MEMORIA VISUAL DO S. XX

Dende o venres 27 de febreiro, o IES de Brión acolle a exposición “Brión en fotos: unha memoria visual do S. XX”, unha interesante mostra que escolma unha selección de imaxes do Brión que foi e que non queremos esquecer.

Tras un laborioso traballo de recompilación de fotografías antigas do municipio no que participaron veciños de todas as idades, a asociación "O Esquío no Piñeiro" logrou reunir un destacado arquivo visual de máis dun milleiro de imaxes, complementadas polas fotografías reunidas durante anos pola Casa da Cultura e a Biblioteca Pública Municipal de Brión. Todas son fotos antigas achegadas por brioneses e brionesas que reflicten a vida cotiá do concello dende comezos do S. XX ata mediados dos anos setenta do século pasado.

Rescatadas de caixóns e vellos albumes, unha selección destas imaxes foi reproducida no libro “Brión en fotos: unha memoria visual do S. XX”, unha publicación da asociación ”O Esquío no Piñeiro” realizada coa colaboración da Dirección Xeral de Mocidade e Voluntariado, que recentemente foi reeditada polo Concello de Brión.

Esta mostra, que dende o venres pode verse no IES de Brión, reúne vinte láminas de gran tamaño onde se reproducen algunhas das imaxes recollidas na publicación.

CHARLA SOBRE AS PAU E A USC

18/03/2015 13:15
18/03/2015 14:05

ENTREVISTA A BEATRIZ GRAÑA EN RADIO emBRIÓN

O alumnado de 1º ESO A, na materia de Proxecto Interdisciplinar, preparou unha entrevista con Beatriz Graña, profesora de Pedagoxía Terapéutica no IES de Brión.

Beatriz falou da súa faceta artística: en primeiro lugar a interpretación, tanto no cine coma no teatro, e en segundo lugar a pintura.

Accede á entrevista

CHARLA SOBRE AS PAU E A USC

18/03/2015 13:15
18/03/2015 14:05