Orientación

Plan de Orientación curso 2021/22

O Departamento de Orientación, este curso académico 2021/22, está formado por:

• Marina Mata, orientadora
  • Ada Cuadrado, profesora de pedagoxía terapéutica (PT)
  • Pilar Figueroa, titora do ámbito científico-tecnolóxico
  • Abel Turnes, titor do ámbito lingüístico-social

Adxuntamos, a continuación, o Plan de orientación para o presente curso.

FEIRA DAS PROFESIÓNS 4 DE ABRIL

ENLACES:

Un curso máis, os departamentos de orientación do IESP de Ames, IES de Brión e IES Xulián Magariños de Negreira celebraremos o vindeiro xoves 4 de abril a V Feira das Profesións coa presenza dun importante número de colaborades entre os que contamos con Universidades, CIFP, IES, CFEA, etc., así como con profesionais individuais de diferentes campos que achegarán ao noso alumnado o día a día das súas respectivas ocupacións.

O evento terá lugar no Pavillón deportivo de Brión e o horario será o seguinte:

• De 10 a 14 horas asistirá o alumnado de 4º de ESO e bacharelato dos tres centros educativos.
  • De 16 a 18:30 horas poderá asistir todo o alumnado dos tres centros e dos centros da contorna que o desexen, de xeito libre e acompañado polas súas familias.
  • Ás 18:30 horas terá lugar o acto de clausura, coa presenza das alcaldías dos tres concellos e as direccións dos centros organizadores.

Gustaríanos animarvos a que vos achegásedes a visitar a exposición no horario de tarde co fin de que os vosos fillos e fillas poidan beneficiarse desta actividade en familia, facilitando e acompañando así a súa toma de decisións educativa e profesional.

Agardámosvos en Brión

TRÍPTICO

Icona premer

SOLICITUDE DE BOLSAS PARA ALUMNADO CON NEAE CURSO 2023_24

Desde este luns 8 de maio e até o 20 de setembro estará aberto o prazo para a solicitude de bolsas destinadas ao alumnado con necesidades específicas de apoio educativo.

Máis información na seguinte ligazón:

Anuncio da convocatoria

ARQUIVO

FEIRA DAS PROFESIÓNS (4 DE MAIO 2023)

Tras aunar grandes esforzos, os departamentos de Orientación do IES de Brión, o IES de Ames e o IES Xulián Magariños de Negreira convocaron representantes dun amplísimo abanico de profesións e estudos que se deron cita no IES de Ames, para achegarllas a toda a comunidade educativa.

Enlace á noticia

DECIDE O TEU FUTURO: FEIRA DAS PROFESIÓNS XOVES 4 DE MAIO

TRIPTICO: ENLACE

Rachando cos mitos do amor román-TikTok ♥︎

Co gallo da celebración do 14 de febreiro, internacionalmente coñecido coma o Día de San Valentín ou Día dos namorados, o noso alumnado de 4º ESO afondou sobre os mitos do amor romántico e participou, en colaboración coa área de Igualdade do Concello de Brión e Psiconova, nesta Contracampaña ao 14F en ton humorístico.

Aquí vos deixamos diferentes TikTok co noso alumnado como protagonista. Esperamos que os desfrutedes e que vos sumedes tamén a rachar con estes mitos! ♥︎

Marta e Fernando (4º ESO C)

Álex e Álvaro (4º ESO C)

Antela (4º ESO B)

Marta e Candela (4º ESO C)

Paula e Sahínza (4º ESO C)

Candela e María (4º ESO C)

E grazas a todxs polo voso traballazo!!

OrientaLINE curso 2021/22

Orientaline

Xa temos actualizado o programa OrientaLINE para este curso académico!

Animádevos a navegar por el xa que vos resultará de axuda na vosa toma de decisións académicas e vocacionais. Para comezar só deberedes facer clic na imaxe e acceder a través de "Entramos".

Como novidades, no apartado de "Cuestionarios" dispoñedes de dúas novas opcións:

• Intelixencia emocional
  • Intelixencias múltiples

Ambas opcións moi interesantes para aprender e reflexionar sobre nós.

Calquera cuestión, dúbida ou suxerencia, pasade polo Dpto de Orientación e falamos!

Marina

ORIENTALINE

Preséntovos o programa Orientaline, nel poderedes atopar información sobre orientación

académica e profesional que seguro que vos pode resultar de gran utilidade:
- Formación profsional.
- Grados universitarios, Máster, etc.
- Ensinanzas artísticas superiores.
- Certificados de profesionalidade.
- Outros estudos.
- Cuestionarios sobre profesións.
- Cuestionarios para alumnado de 4º de ESO.
- Cuestionarios para alumnado de Bacharelato.
- Itinerarios.
Anímovos a que o empreguedes, só tendes que clicar na pestana que pon "Entramos" e

dirixirvos a porta que ten a información que vos interesa. Calquera dúbida preguntade no

Departamento de Orientación.