Lingua e Literatura Castelá

DEPARTAMENTO DE LINGUA CASTELÁ E LITERATURA

O departamento de Lingua Castelá está formado durante o curso 2023-2024:

Isabel Lugilde (Xefa do departamento)

Pilar Costoya

Nadia Toledo

Diego Villaverde

Para consultar a programación premer nas ligazóns correspondentes:

LECTURAS DRAMATIZADAS: ESCOITANDO AOS CLÁSICOS

A pasada semana, conmemorando o Día Internacional do Libro, o alumnado de 3º PDC e de 3º C agasallounos coa lectura dramatizada dalgúns dos personaxes máis representativos da Literatura Castelá e Universal, todos eles cun rasgo común de rebeldía e en certo modo discordancia coa sociedade da época.
Esta actividade inscríbese dentro dun proxecto do Departamento de Lingua Castelá para traballar a historia de Literatura a través dos seus protagonistas; sobre eles e elas  están  investigando e achegándose ás súas circunstancias están descubrindo a súa importancia como símbolos da complexidade humana.

ESCRITORAS CON MOITO QUE CONTAR

Seguindo coa proposta da biblioteca de dar visibilidade ás grandes mulleres que hai en tódolos eidos e tras adicarlle o mes de febreiro ás científicas, propuxémoslle ao alumnado que cursa literatura universal en 1º de bacharelato xunto coa súa profesora María, un proxecto para visibilizar dez escritoras que abriron camiños e das que temos moito que aprender.

Representaron a cada muller cunha silueta que posteriormente deseñaron en consonancia coa súa personalidade, plasmaron  a información máis relevante sobre a súa vida e os seus diversos logros, pero dado que hai tanto que decir sobre estar brillantes mulleres e quedaban moitas cousas no tinteiro engadiron un código QR a través do cal podemos ampliar a información. Tamén podemos poñer a proba os nosos coñecementos con este quiz sobre estas 10 escritoras imprescindibles

Un fantástico traballo que hai que felicitar por parte de toda a comunidade educativa, parabéns rapazas!

Taller de poesía

La tarde del  jueves 23, el alumnado de 1º ESO se reunió en nuestro instituto para participar en un taller de poesía impartido por la poeta Carmen Conde Gaute. Escribieron sus propios poemas partiendo de distintas estrategias, y aprendieron que la recitación no es una actividad pasiva ni anticuada. ¡Aquí hay cantera!

Resumo e comentario crítico na ABAU

O arquivo adxunto contén pautas e textos cos criterios de corrección.

El crimen fue en Granada

"FUENTEOVEJUNA" DE LOPE DE VEGA

Unidad temática en archivo adjunto

Nicolás Guillén

Páxina no Instituto Cervantes dedicada a este autor.