AVALIACIÓN EXTRAORDINARIA DA ESA

Calendario das probas da avaliación extraordinaria da ESA

CURSO CAPACITACIÓN DIXITAL

INFORMACIÓN BOLSAS DE ESTUDO MEC 24/25. CONVOCATORIA XERAL

CLICA NA FOTO ADXUNTA PARA AMPLIAR A IMAXE

ADMISIÓN ALUMNADO CURSO 2024 - 2025

PRAZO DE ADMISIÓN: 1 - 20 MARZO 2024

OFERTA VACANTES PARA O CURSO 2024 - 2025

• Presentación de solicitudes xunto coa fotocopia cotexada do libro de familia ou do DNI do neno/a. (Tamén se poderá entregar a documentación acreditativa dos criterios do baremo)
  • A solicitude será única segundo o modelo ANEXO II, que poderá:

·        Recollerse no centro.

·        Cumprimentarse online na aplicación https://www.edu.xunta.es/admisionalumnado.

·        Descargarse e cumprimentar de forma manual: Anexo II.

Nos casos anteriores a instancia deberá ser entregada no centro e no prazo indicado.

·        Cubrir a solicitude on line e asinala en Sede Electrónica

DOCUMENTACIÓN ACREDITATIVA.  10 días hábiles a partires dos dous días seguintes ao remate do prazo de presentación de solicitudes. Entrega da documentación acreditativa dos criterios do baremo.

LISTAXES PROVISIONAIS. 25 DE ABRIL Publicación das listaxes provisionais de admitidos e non admitidos. Poderanse formular reclamacións contra as listaxes no prazo de 5 días contados desde o seguinte ao da súa publicación.

LISTAXES DEFINITIVAS. 15 DE MAIO. Unha vez resoltas as reclamacións presentadas procédese á publicación das listaxes definitivas do alumnado admitido e non admitido. Contra esta publicación cabe recurso de alzada perante o Xefe Territorial no prazo dun mes.

MATRÍCULA. 23 XUÑO A0 07 DE XULLOFormalización da matrícula dos alumnado admitido

INFORME PROCESO DE ADMISIÓN

PRAZOS ADMISIÓN  2024 - 2025

CRITERIOS BAREMACIÓN

ANEXO II

RECREOS ACTIVOS NO NOSO IES

NOVA ANPA

O próximo luns 5 de febreiro ás 20:00 horas, celebraremos unha reunión no salón de actos do instituto para dar a coñecer a directiva da nova ANPA, que estamos a formar de cara ao vindeiro curso

INICIO CLASES EDUCACIÓN DE ADULTOS, MÓDULOS 2 e 4.

O luns 5 de febreiro comezarán as clases dos módulos 2 e 4 da Educación Secundaria para Adultos.

ORDE SOBRE O USO DOS TELÉFONOS MÓBILES E DISPOSITIVOS ELECTRÓNICOS NOS CENTROS EDUCATIVOS

Adxuntamos a nova orde sobre o uso dos teléfonos móbiles e dispositivos electrónicos nos centros educativos, na cal se establece que ningún alumno/a pode utilizar o teléfono móbil no centro escolar en toda a xornada lectiva, agás o alumnado de ciclo superior e o alumnado de ensinanzas de adultos da tarde.

ORDE DE 4 DE XANEIRO DE 2024

PROGRAMA YAM (YOUTH AWARE OF MENTAL HEALTH): XUVENTUDE CONSCIENTE DA SAÚDE MENTAL

O IES Campo de San Alberto foi seleccionado como centro de control do programa YAM, que invita á mocidade a reflexionar sobre as súas emocións e a considerar diferentes enfoques cando se enforntan a retos da vida ou a problemas de saúde mental.

Nos seguintes enlaces podedes consultar toda a información

FOLLETO YAM

CONSENTIMENTO INFORMADO