SABON EMPRENDE: PRESENTACIÓN TÉCNICO EMPRENDIMIENTO CONCELLO DE ARTEIXO

O día 20 de febreiro de 2024 reúnense no edificio do Centro Tecnolóxico do Concello de Arteixo, os grupos de 1ºCSAF e 2ºCSAF para asistir as charlas organizadas pola xerente do A.E.P.I. Marta Marzoa á petición das profesoras Mónica Edreira e Pilar M. Souto.

Na primeira parte desta sesión o "técnico de emprendemento" Cesar Rodriguez, realiza unha exposición mediante presentación en p.p. do necesario para poñer en marcha un negocio/empresa no Concello e os trámites necesario vía telemática.

Na segunda parte, proponse unha posta en común dos técnicos co alumnado para resolver todas as dúbidas que xurden o respecto destes trámites.Nesta sesión estiveron presentes dous alumnos becados do Concello.

book | by Dr. Radut