1º PREMIO OUFF Escola 2015

Enviado por admin o Mér, 11/11/2015 - 07:30

O pasado luns, día 16 de novembro, unha delegación do noso centro asistiu invitada á Gala de entrega de premios da VI edición do OUFF Escola.

O OUFF escola é un concurso que ten como obxectivo o fomento da participación do alumnado en proxectos audiovisuais, impulsar a creatividade, o traballo en equipo e o uso do idioma galego. Tamén pretende potenciar a utilización das tecnoloxías da información e comunicación nos centros de ensino e crear un espazo de referencia para a mostra audiovisual feito nas aulas.

A gala celebrouse no Auditorio Municipal de Ourense, ás 11 h. e alí acudiu o equipo técnico e artístico que participou na creación de Os Camiños Esquencidos, a curtametraxe realizada polo alumnado do centro no ano 2014 sobre a figura do poeta que dá nome ao noso centro, Xosé María Díaz Castro.

Esperabamos voltar con algún premio debaixo do brazo...

E TROUXÉMOLO!!!

1° Premio na categoría "Outros niveis de ensino non universitario"

Noraboa a Todos/as

Tamén aquí podes ver a noticia.