Taboleiro

Guía materias optativas curso 24/25

Achegamos unha pequena guía para elexir a materias do curso que ven con argumentos.

Materias optativas entre as que escoller unha para cursar 3º da ESO

Cultura Clásica Cultura Financiera Educación Dixital Francés Oratoria

Materias optativas entre as que escoller  para cursar 4º da ESO

Materias vinculadas á escolla da opción en matemáticas (escóllense dúas)

Opción

Matematicas A

Dixitalización   FOPP  Tecnoloxía

Opción

Matemáticas B

Biloxía e

Xeoloxía

Economía e

Emprendemento

Física e

Latín

Outras materias optativas (escóllense dúas)

Cultura Clásica Expresión Artística Filosofía Francés

Intelixencia

Artificial

Música Oratoria

Exames de pendentes

Calendario de probas para superar mateiras pendentes no mes de febreiro

Entroido IES da Illa de Arousa

Celebración do Magosto

Cartaz realizado por Pablo Dacosta e Yanira Costa (4ºESO)

Resumo dos produtos e saídas do alumnado en Tecnoloxía e TIC

Neste primeiro trimestre o Departamento de Tecnoloxía fixo as seguintes saídas didácticas:

• 2º ESO: Acércate a la Robotica (Fundación Barrié)
  • 3º ESO: Norman Parkinson. Tecnología e-textiles (Fundación Barrié)
  • 4º ESO: Traballando o mundo 3D (Salnés Campus)

O ensino da Tecnoloxía en 2 e 3ºESO require que se realicen proxectos nos que se traballe en equipo para resolver problemas tecnolóxicos que permitan explorar e formalizar o deseño, a produción, a avaliación ou a mellora de produtos relevantes desde o punto de vista tecnolóxico e social.

O alumnado de 2ºESO levou a cabo o seu primeiro proxecto. Un proxecto que amosa a súa primeira toma de contacto co mundo 3d, materiais, planos, deseño, unións fixas e articuladas e un sinxelo circuíto eléctrico. Todo pode verse no seguinte vídeo:

Tamén, o alumnado de 3ºESO creou o seu primeiro proxecto. Un proxecto que engloba electrónica, programación (algúns con mBlock usando unha LDR e outros con APP inventor conectando o seu smartphone coa Lámpada Intelixente mediante un módulo bluetooth). Neste proxecto tamén tiveron o seu primer contacto co deseño 3D a través de litofanias. Enténdese mellor o proxecto cando se visiona o vídeo:

Con relación ao alumnado de TIC de 4ºESO, esta materia desenvolve un papel fundamental na sociedade actual porque trata de achegarlle ao alumnado as habilidades necesarias para adaptarse aos cambios do ámbito tecnolóxico. O Departamento buscou unha actividade actual encamiñada a traballar o mundo 3D, para eles descoñecido. Esta saída didáctica fíxose na sede de Salnés Campus e nela traballaron o deseño, creación e escaneo de pezas 3D. No seguinte vídeo pode verse que ben aproveitaron a saída didáctica: