Axudas alumnado actividades de formación en linguas extranxeiras 2024

Convocadas axudas para a realización de actividades de formación en linguas estranxeiras no ano 2024, destinadas ao alumnado dos centros docentes sostidos con fondos públicos

Requisitos de participación:

• Estar cursando Bacharelato durante o curso 2023/24.
  • Ter superadas todas as áreas ou materias no curso 2022/23.
  • Ter acadado no curso 2022/23, na área ou materia de lingua estranxeira que se vai perfeccionar na estadía, unha cualificación mínima de 6 no 4º curso de ensinanza secundaria obrigatoria para as prazas convocadas para o 1º curso de bacharelato e de 6 no 1º curso de bacharelato para as prazas convocadas para o 2º curso de bacharelato.
  • Non ter concedida, no presente curso académico, outra axuda coa mesma finalidade.
  • Non estar incurso, nin o/a solicitante nin as persoas representantes/membros da unidade familiar, nas prohibicións para obter a condición de beneficiario, recollidas na Lei 9/2007, do 13 de xuño, de subvencións de Galicia.
  • Estar en posesión de DNI, NIE ou pasaporte.

As axudas poderán ser solicitadas polos pais, nais ou titor/a legal, no caso do alumnado menor de idade, ou polo propio alumnado se é maior de 18 anos, sempre que conten con domicilio no territorio da Comunidade Autónoma de Galicia

Prazo aberto do 13 de febreiro ao 12 de marzo de 2024 (incluído).

Preme para consultar o cartel informativo

Finalizada a comprobación das solicitudes recibidas, faise pública a relación das listaxes de solicitudes admitidas, solicitudes que precisan enmenda e solicitudes excluídas e ábrese un prazo de 10 días hábiles (fin de prazo 11 abril) para emendar erros, falta de documentación, así como para efectuar reclamacións ou renuncias.

Día non lectivo

O luns, 15 de abril de 2024, é día non lectivo elixido polo centro e autorizado pola Xefatura Territorial.

Actividades complementarias de abril

- Do 2 ao 5: Concurso de derivadas. (2º Bach)

- Día 4: Roteiro Rosaliano. (1º Bach)

- Días 4 e 5: Programa de sexualidade e autocoñecemento. (3º e 4º ESO)

- Do 5 ao 12: Recepción de alumnado dentro do intercambio de francés. (4º ESO e 1º Bach)

- Do 5 ao 14: Viaxe a Hamburgo dentro do intercambio de inglés. (2º ESO)

- Día 9: Clases sen fume. (1º ESO)

- Días 9 e 10: Programa de sexualidade e autocoñecemento. (3º e 4º ESO)

- Día 12: Participación na Olimpiada Nacional de Enxeñería de Camiños. (2º ESO)

- Día 17: Educación Física na Rúa. (1º ESO)

- Día 18: Navega con Rumbo. (1º ESO)

- Días 18 e 25: Taller de educación afectivo sexual. (2º ESO)

- Do 22 ao 26: Paricipación nas Olimpiadas de Teleco. (1º Bach)

- Día 23: Fallo do concurso literario do Día do Libro.

- Día 29: Taller de educación financeira. (4º ESO)

Admisión curso 2024/2025. Documentación xustificativa dos criterios alegados no baremo.

Unha vez concluído o prazo ordinario de solicitude de admisión, dada a insuficiencia de postos escolares dispoñibles para atender todas as solicitudes presentadas en 1º de Bacharelato para o curso 2024/2025 e de conformidade co disposto no artigo 30.2 da Orde de 21 de outubro de 2022, ábrese un prazo de 10 días hábiles para que, os que aínda non o teñan feito, presenten de forma presencial a documentación xustificativa dos criterios de baremo alegados para realizar a valoración e establecer unha orde de prelación.

Nos cursos de ESO e 2º de Bacharelato todas as solicitudes presentadas obteñen praza.

Probas materias pendentes. Terceiro parcial. Curso 2023/24

Premer sobre a imaxe para descargar o arquivo

Cualificacións Segunda Avaliación Curso 2023/24. ESO, 1º Bacharelato

Publicación en Espazo Abalar o venres, 22 de marzo, ás 15:00 horas

Acreditación das competencias dixitais do alumnado

Resolución do 28 de febreiro de 2024, da Dirección Xeral de Ordenación e Innovación Educativa, pola que se ditan instrucións para a acreditación das competencias dixitais do alumnado que cursa ensinanzas de educación secundaria obrigatoria e bacharelato na Comunidade Autónoma de Galicia no curso 2023/24.

Competencia dixital do alumnado

O Marco Galego de Competencias Dixitais establece 5 grandes áreas de dominio e 21 competencias

1. Información e datos
  2. Comunicación e colaboración
  3. Creación e contido dixital
  4. Seguridade e privacidade
  5. Contorna dixital e solución de problemas

Certificación ComDix

• Certificación do nivel que ten unha persoa para utilizar as tecnoloxías dixitais.
  • A partir de que idade se obtén? A partir dos 16 anos.
  • Como se obtén? Validación, proba.
  • Caducidade. 5 anos. No prazo de 6 meses, novas probas de certificación.

Niveis de aptitude:

• Iniciación. Alumnado que obteña o título da ESO
  • Intermedio.
    • Alumnado matriculado 4º ESO + Proba específica que acredita competencias dixitais de nivel intermedio.
    • Alumnado que obteña o título de Bacharelato. Acredita áreas de dominio 1, 2, 3 e 5 co nivel intermedio
    • Alumnado matriculado en 2º Bacharelato + Proba específica que acredita a área de dominio 4 de competencias dixitais de nivel intermedio

Solicitude e inscrición nas probas específicas na secretaría do centro

Data e lugar de realización das probas

• Proba específica que acredita competencias dixtais de nivel intermedio
    • Maio.
    • Duración máxima: 90 minutos
    • 60 preguntas (12 por cada área de dominio)
    • Para superar a proba é preciso responder correctamente ao 70% das preguntas. Mínimo 60% respostas correctas en cada área.
  • Proba específica que acredita área de dominio 4 de nivel intermedio
    • Abril.
    • Duración máxima: 20 minutos
    • 12 preguntas
    • Para superar a proba é preciso responder correctamente ao 60% das preguntas.

Desenvolveranse no centro educativo na data e hora establecidas segundo dispoñibilidade.

Acreditación alumnado que titulou ESO nos cursos 2021/22, 2022/23 tendo participado no programa E-Dixgal nun mínimo de tres cursos.