Día non lectivo

O luns, 15 de abril de 2024, é día non lectivo elixido polo centro e autorizado pola Xefatura Territorial.

Admisión Curso 2024/25

Alumnado de novo ingreso procedente de centros non adscritos (Prazo: do 1 ao 20 de marzo)

Presentación de solicitude de admisión única:

• preferentemente de forma electrónica.

• ou de forma presencial no centro educativo.

Modelo solicitude admisión (ED550B)

Lexislación e información:

8 M

Celebramos o día da muller inaugurando unha exposición sobre o papel pioneiro das mulleres na ciencia e na tecnoloxía. Traballo elaborado polo alumnado de Tecnoloxía e Dixitalización de 1º ESO e a profesora Susana García.

Acreditación das competencias dixitais do alumnado

Resolución do 28 de febreiro de 2024, da Dirección Xeral de Ordenación e Innovación Educativa, pola que se ditan instrucións para a acreditación das competencias dixitais do alumnado que cursa ensinanzas de educación secundaria obrigatoria e bacharelato na Comunidade Autónoma de Galicia no curso 2023/24.

Competencia dixital do alumnado

O Marco Galego de Competencias Dixitais establece 5 grandes áreas de dominio e 21 competencias

1. Información e datos
  2. Comunicación e colaboración
  3. Creación e contido dixital
  4. Seguridade e privacidade
  5. Contorna dixital e solución de problemas

Certificación ComDix

• Certificación do nivel que ten unha persoa para utilizar as tecnoloxías dixitais.
  • A partir de que idade se obtén? A partir dos 16 anos.
  • Como se obtén? Validación, proba.
  • Caducidade. 5 anos. No prazo de 6 meses, novas probas de certificación.

Niveis de aptitude:

• Iniciación. Alumnado que obteña o título da ESO
  • Intermedio.
    • Alumnado matriculado 4º ESO + Proba específica que acredita competencias dixitais de nivel intermedio.
    • Alumnado que obteña o título de Bacharelato. Acredita áreas de dominio 1, 2, 3 e 5 co nivel intermedio
    • Alumnado matriculado en 2º Bacharelato + Proba específica que acredita a área de dominio 4 de competencias dixitais de nivel intermedio

Solicitude e inscrición nas probas específicas na secretaría do centro

Data e lugar de realización das probas

• Proba específica que acredita competencias dixtais de nivel intermedio
    • Maio.
    • Duración máxima: 90 minutos
    • 60 preguntas (12 por cada área de dominio)
    • Para superar a proba é preciso responder correctamente ao 70% das preguntas. Mínimo 60% respostas correctas en cada área.
  • Proba específica que acredita área de dominio 4 de nivel intermedio
    • Abril.
    • Duración máxima: 20 minutos
    • 12 preguntas
    • Para superar a proba é preciso responder correctamente ao 60% das preguntas.

Desenvolveranse no centro educativo na data e hora establecidas segundo dispoñibilidade.

Acreditación alumnado que titulou ESO nos cursos 2021/22, 2022/23 tendo participado no programa E-Dixgal nun mínimo de tres cursos.

Actividades complementarias de marzo

- Días 4 e 5: Charlas sobre o Día da muller. (1º ESO)

- Días 5, 7, 11, 12 e 15: Plan Director da Garda Civil. (1º, 2º, 3º e 4º ESO)

- Día 6: Participación nun torneo de rugby en Culleredo. (2º ESO)

- A partir do día 6: Obradoiro sobre fotografía e identidade. (4º ESO)

- Día 15: Programa YAM. (3º ESO)

- Do 15 ao 22: Intercambio co Lycée Saint-Michel de Annecy, Francia. (4º ESO e 1º Bach)

- Día 18: Charla Gen Tech. (2º Bach)

- Día 18: Visita a Seixo Branco e á depuradora de Sada. (2º Bach)

- Día 19: Programa YAM. (3º ESO)

- Días 20 e 21: Actividade "Coñece o litoral" Reserva da Biosfera. (1º ESO)

Día Internacional da Muller e a Nena na Ciencia

O alumnado do club de ciencias recibiu unha charla de María Uxía Abad Sánchez, graduada en Tecnoloxías Mariñas na UDC (antiga licenciatura en Máquinas Navais) na especialidade eléctrico-electrónica, na que contou en que consiste este grao e as súas experiencias a bordo dos buques.
María Uxía é voluntaria de enxeñeiras sen fronteiras e este acto serviu para conmemorar o 11 de febreiro, Día Internacional da Muller e a Nena na Ciencia. Grazas a Paola Mondaca por poñernos en contacto con ela.

Visita Santiago

Álbum: CURSO 2023/24 -> Visita Santiago - Alumnado Historia da Arte 2º Bach

Teatro en inglés

Alumnado de 4º da ESO do noso centro acudiu á representación dunha obra de teatro en inglés na Casa da Cultura de Sada. A actividade foi organizada polo departamento de inglés e financiada polo Concello de Sada.