Ex-alumnado orienta!

Seguimos a reo coa orientación académica! Desta volta recibimos a visita de Uxía e Thais, ex-alumnas do noso centro que actualmente están a estudar o Bacharelato de Artes Plásticas.

Ao ser esta unha especialidade que non se imparte no noso instituto, pero na que teñen interese algúns alumnos/as de 4º ESO, as compañeiras explicaron neste curso as cuestións máis destacadas destes estudos: que materias poden cursar, en que consisten as materias específicas destas ensinanzas ou que se aprende a facer en cada unha delas, así como as saidas académicas e profesionais relacionadas coas artes plásticas.

As ex-alumnas amosaron os seus traballos ao alumnado, dando mostra da súa creatividade. Trátase dunha modalidade de bacharelato moi amena para aquelas persoas que lles guste o debuxo ou as artes plásticas, e queiran dedicarse a algunha profesión vencellada con isto, se ben, como en todos os estudos, é fundamental a constancia e traballo diario, para facer fronte ás múltiples entregas e tarefas.