Benvidos/as á nosa web

IES Marco do Camballón IES Marco do Camballón

Ciencia, aventuras e sorpresas dunha viaxe arredor do mundo

Este é o suxestivo título da charla que Xurxo Mariño, profesor de Neurofisioloxía da Universidade da Coruña e colaborador do MIT (Massachusetts Institute of Technology, EEUU), impartirá o próximo martes 3 de marzo no noso instituto.

Hai pouco que regresou dunha longa viaxe por boa parte do mundo que vai compartir connosco grazas a esta actividade que organizou a Biblioteca do noso centro.

Educación médica e sexual no Camballón

O 21 de novembro desprázaronse ata o noso centro un grupo de máis de 20 estudantes de Medicina da USC para realizar actividades sobre educación sexual e primeiros auxilios, dentro do proxecto denominado MERSH. Participou nelas o alumnado de 3º e 4º de ESO, que se amosou moi satisfeito con esta iniciativa da Biblioteca. Pódese ampliar información sobre ela no seu blog, Abre os ollos.

III Concurso de relato breve

Un ano máis, a Biblioteca do noso centro convoca o III Concurso de relato breve, que este ano co título de "Sígueme" propón darlle continuidade a un comezo que o narrador e poeta Fran Alonso tivo a xenerosidade de escribir especificamente para o alumnado do noso instituto.

O prazo para entregar os relatos remata o día 1 de decembro. Podedes consultar as bases completas no blog da biblioteca.

Concurso CambaNet 2014-15

Por vez primeira, a biblioteca do IES Marco do Camballón e os departamentos de Lingua Galega, Matemáticas, Ciencias Sociais, Latín e Grego, Relixión, Música, Educación Física, Plástica, Orientación, Lingua Castelá,  Filosofía e o EDLG convocan o concurso CambaNet 2014-2015. Os seus obxectivos son:

Premios extraordinarios de Bacharelato

O IES Marco do Camballón quere felicitar a súa alumna Isabel Carmoega Taboada, que acaba de obter un premio extraordinario de bacharelato, dotado con 1000€. Estes premios son

convocados pola Consellería de Educación e pode concorrer a eles todo o alumnado que obtivese unha media igual ou superior a 8,75 puntos no bacharelato. Concédense un máximo de 20 premios para toda Galicia e é indispensable acadar unha cualificación mínima de 21 puntos.

Pódense consultar todas as cualificacións definitivas nesta ligazón.

Club de lectura

Un ano máis, a biblioteca do centro pon en marcha o seu club de lectura, denominado Cambaleón.

O prazo para anotarse remata o 8 de outubro.

Reunión coas familias

A reunión de presentación do curso para as familias celebrarase o próximo mércores 24 de setembro ás 20:00h na aula Manuel Dobarro.

Axudas do Ministerio de Educación

O 30 de setembro remata o prazo para solicitar as axudas do Ministerio de Educación y Ciencia 2014-15 para o alumnado que cursa Bacharelato, Formación profesional básica ou Ciclos formativos.

PAU: 100% aprobados e 9º posto de Galicia

Despois da publicación dos resultados definitivos das PAU, o alumnado do IES Marco do Camballón obtivo o posto número 9 dos 278 centros que se presentaron a estas probas. Parabéns a todas e todos!

Así recolleron a noticia La Voz de Galicia e Faro de Vigo.