Benvidos/as á nosa web

IES Marco do Camballón IES Marco do Camballón

Concurso CambaNet 2014-15

Por vez primeira, a biblioteca do IES Marco do Camballón e os departamentos de Lingua Galega, Matemáticas, Ciencias Sociais, Latín e Grego, Relixión, Música, Educación Física, Plástica, Orientación, Lingua Castelá,  Filosofía e o EDLG convocan o concurso CambaNet 2014-2015. Os seus obxectivos son:

Premios extraordinarios de Bacharelato

O IES Marco do Camballón quere felicitar a súa alumna Isabel Carmoega Taboada, que acaba de obter un premio extraordinario de bacharelato, dotado con 1000€. Estes premios son

convocados pola Consellería de Educación e pode concorrer a eles todo o alumnado que obtivese unha media igual ou superior a 8,75 puntos no bacharelato. Concédense un máximo de 20 premios para toda Galicia e é indispensable acadar unha cualificación mínima de 21 puntos.

Pódense consultar todas as cualificacións definitivas nesta ligazón.

Club de lectura

Un ano máis, a biblioteca do centro pon en marcha o seu club de lectura, denominado Cambaleón.

O prazo para anotarse remata o 8 de outubro.

Reunión coas familias

A reunión de presentación do curso para as familias celebrarase o próximo mércores 24 de setembro ás 20:00h na aula Manuel Dobarro.

Axudas do Ministerio de Educación

O 30 de setembro remata o prazo para solicitar as axudas do Ministerio de Educación y Ciencia 2014-15 para o alumnado que cursa Bacharelato, Formación profesional básica ou Ciclos formativos.

PAU: 100% aprobados e 9º posto de Galicia

Despois da publicación dos resultados definitivos das PAU, o alumnado do IES Marco do Camballón obtivo o posto número 9 dos 278 centros que se presentaron a estas probas. Parabéns a todas e todos!

Así recolleron a noticia La Voz de Galicia e Faro de Vigo.

Contratación do servizo de cafetería para o curso 2014-15

Entre o 30 de xuño e o 4 de xullo poderase entregar na administración do IES "Marco do Camballón", en horario de 10:00h a 13:00h, toda a documentación necesaria para concorrer ao concurso público do servizo de cafetería deste centro.

Datas exames e avaliacións de setembro

Nos arquivos anexos poden consultarse as datas e horas detalladas dos exames de setembro 2014 de cada materia e mais o horario das avaliacións do día 3 (para o profesorado).

Prazos de matrícula

ESO E BACHARELATO

-Prazo de matrícula: desde o 25 de xuño ao 2 de xullo, ambos incluídos

-Documentación necesaria (ademais do sobre de matrícula):

a) Alumnado de bacharelato: 1 foto e DNI

b) Alumnado de 2º, 3º ou 4º de ESO: 1 foto, DNI e libro de familia

c) Alumnado que se incorpora a 1º de ESO: 2 fotos, DNI, libro de familia e boletín de notas.

1º CURSO DO CICLO FORMATIVO

-Preinscrición: do 17 de xuño ao 2 de xullo, ambos incluídos

-Matrícula: do 18 ao 24 de xullo (1ª adxudicación).