Benvidos/as á nosa web

IES Marco do Camballón IES Marco do Camballón

Premio para "As mulleres de mate"

O traballo "As mulleres de mate" realizado dentro da materia Proxecto interdisciplinar de 1º de ESO no curso 2014-15 acaba de ser premiado no II Concurso de traballos por proxectos convocado pola Consellería de Educación no marco do PLAN LÍA 2010/15. María Barcala e Ana Vicos foron as profesoras responsables da súa realización, en coordinación coa biblioteca do centro e outros departamentos. Ten unha dotación de 1000€ que deben ser destinados á atención das necesidades da biblioteca escolar.

A descrición do proxecto pódese consultar de xeito detallado no último número da revista Eduga.

Calendario escolar 2015-16

No ficheiro anexo pódese consultar o calendario escolar para este curso.

Calendario de exames de setembro

No arquivo anexo pódense consultar os horarios detallados dos exames de setembro, que se celebrarán o martes 1 e o mércores 2.

A avaliación será o xoves 3 (ver horarios detallados) e a entrega de notas o venres 4 ás 11 horas.

Novo CM de Atención a persoas dependentes

Para o curso 2015-16 comezará a impartirse no noso centro o CM de Atención a persoas en situación de dependencia. Ofértanse 25 prazas. O prazo de solicitudes comeza o 17 de xuño e remata o 2 de xullo.

Pódese consultar información sobre as súas características, módulos e saídas profesionais nesta ligazón.

Calendario de fin de curso

Remate das clases: 19 de xuño

Avaliacións, reclamacións e entrega de notas

2º bach.

• avaliación: 25 de maio
  • entrega de notas: 26 de maio
  • reclamacións: 26 e 27 de maio

1º CM e 1º FP básica

• 3ª avaliación: 4 de xuño
  • avaliación final: 22 de xuño
  • entrega de notas: 23 de xuño
  • reclamacións: 23, 24 e 25 de xuño

ESO, 1º bach. e CM

• avaliación: 22 de xuño
  • entrega de notas: 23 de xuño ás 11h. Non hai autobuses.
  • reclamacións:23, 24 e 25 de xuño

Ciencia, aventuras e sorpresas dunha viaxe arredor do mundo

Este é o suxestivo título da charla que Xurxo Mariño, profesor de Neurofisioloxía da Universidade da Coruña e colaborador do MIT (Massachusetts Institute of Technology, EEUU), impartirá o próximo martes 3 de marzo no noso instituto.

Hai pouco que regresou dunha longa viaxe por boa parte do mundo que vai compartir connosco grazas a esta actividade que organizou a Biblioteca do noso centro.

Educación médica e sexual no Camballón

O 21 de novembro desprázaronse ata o noso centro un grupo de máis de 20 estudantes de Medicina da USC para realizar actividades sobre educación sexual e primeiros auxilios, dentro do proxecto denominado MERSH. Participou nelas o alumnado de 3º e 4º de ESO, que se amosou moi satisfeito con esta iniciativa da Biblioteca. Pódese ampliar información sobre ela no seu blog, Abre os ollos.

III Concurso de relato breve

Un ano máis, a Biblioteca do noso centro convoca o III Concurso de relato breve, que este ano co título de "Sígueme" propón darlle continuidade a un comezo que o narrador e poeta Fran Alonso tivo a xenerosidade de escribir especificamente para o alumnado do noso instituto.

O prazo para entregar os relatos remata o día 1 de decembro. Podedes consultar as bases completas no blog da biblioteca.

Concurso CambaNet 2014-15

Por vez primeira, a biblioteca do IES Marco do Camballón e os departamentos de Lingua Galega, Matemáticas, Ciencias Sociais, Latín e Grego, Relixión, Música, Educación Física, Plástica, Orientación, Lingua Castelá,  Filosofía e o EDLG convocan o concurso CambaNet 2014-2015. Os seus obxectivos son: