Benvidos/as á nosa web

IES Marco do Camballón IES Marco do Camballón

Resultados das PAU: 100% aprobados e 9º posto de Galicia

Despois da publicación dos resultados definitivos das PAU, o alumnado do IES Marco do Camballón obtivo o posto número 9 dos 278 centros que se presentaron a estas probas. Parabéns a todas e todos!

Así recolleron a noticia La Voz de Galicia e Faro de Vigo.

Contratación do servizo de cafetería para o curso 2014-15

Entre o 30 de xuño e o 4 de xullo poderase entregar na administración do IES "Marco do Camballón", en horario de 10:00h a 13:00h, toda a documentación necesaria para concorrer ao concurso público do servizo de cafetería deste centro.

Datas exames e avaliacións de setembro

Nos arquivos anexos poden consultarse as datas e horas detalladas dos exames de setembro 2014 de cada materia e mais o horario das avaliacións do día 3 (para o profesorado).

Prazos de matrícula

ESO E BACHARELATO

-Prazo de matrícula: desde o 25 de xuño ao 2 de xullo, ambos incluídos

-Documentación necesaria (ademais do sobre de matrícula):

a) Alumnado de bacharelato: 1 foto e DNI

b) Alumnado de 2º, 3º ou 4º de ESO: 1 foto, DNI e libro de familia

c) Alumnado que se incorpora a 1º de ESO: 2 fotos, DNI, libro de familia e boletín de notas.

1º CURSO DO CICLO FORMATIVO

-Preinscrición: do 17 de xuño ao 2 de xullo, ambos incluídos

-Matrícula: do 18 ao 24 de xullo (1ª adxudicación).

Calendario de fin de curso

- Remate das clases: venres 20 de xuño

- Avaliacións: luns 23 de xuño

- Entrega de notas: martes 24 de xuño ás 11:00 horas. Non hai servizo de autobuses.

- Reclamacións: 24, 25 e 26 de xuño.

Normas da biblioteca en vídeo

Agora pódense coñecer as normas básicas de funcionamento da biblioteca dun xeito máis cómodo a través deste vídeo:

Aprendendo Xenómica con Ángel Carracedo

Este martes 20 de maio tivo lugar a conferencia sobre Xenómica do doutor Ángel Carracedo que organizou a Biblioteca do noso centro. Celebrouse no auditorio Xosé Casal e a ela asisitiron, ademais do noso alumnado, outro dos institutos Aller Ulloa e Laxeiro de Lalín así como nais, pais e outra xente do contorno. A sesión prolongouse durante 2 horas, máis do previsto, debido ao interese que suscitou a charla entre o alumnado, que formulou numerosas preguntas. A gravación do acto completo pódese ver desde o blog da biblioteca. Tamén recolleron a noticia os xornais La Voz de Galicia e Faro de Vigo.

Conferencia de Ángel Carracedo

Como remate á intensa actividade de divulgación da ciencia que este ano desenvolveu a Biblioteca do centro, teremos a oportunidade de asistir a unha conferencia do Dr. Ángel Carracedo, catedrático de Medicina Legal da USC, director do Instituto de Medicina Legal de Santiago e da Fundación Galega de Medicina Xenómica e un investigador de gran prestixio a nivel mundial.

Falaranos sobre "As aplicacións da xenómica no mundo actual" o próximo martes día 20 de maio a partir das 12:00h no Auditorio "Xosé Casal" de Vila de Cruces. Está convidada toda a comunidade educativa, así como os distintos centros da comarca.

Charla de Jorge Mira

Como parte da promoción da lectura científica que está desenvolvendo neste curso a biblioteca do centro, o pasado 30 de abril recibimos a visita de Jorge Mira, catedrático de Electromagnetismo da facultade de Física da USC, responsable do programa ConCiencia e tamén coñecido pola súa colaboración en espazos da televisión, a radio e columnas na prensa. Ofreceunos unha charla moi amena sobre diversas cuestións científicas. Pódese ver completa nesta ligazón.