Benvidos/as á nosa web

IES Marco do Camballón IES Marco do Camballón

Calendario de exames de setembro 2016

No arquivo anexo pódense consultar os horarios detallados dos exames de setembro, que se celebrarán o xoves 1 e o venres 2.

A avaliación será o luns 5 (ver horarios detallados) e a entrega de notas o martes 6 ás 11 horas.

Prazos de matrícula

ESO E BACHARELATO

-Prazo de matrícula: desde o 23 de xuño ao 1 de xullo, ambos incluídos, de 10 a 13 horas.

-Documentación necesaria (ademais do sobre de matrícula):

a) Alumnado de bacharelato: 1 foto e DNI

b) Alumnado de 2º, 3º ou 4º de ESO: 1 foto, DNI e libro de familia

c) Alumnado que se incorpora a 1º de ESO: 2 fotos, DNI, libro de familia e boletín de notas.

CICLOS FORMATIVOS

-Solicitudes de admisión: do 27 de xuño ao 5 de xullo, ambos incluídos, de 10 a 13 horas

-Matrícula: do 19 ao 26 de xullo (1ª adxudicación).

Pódense consultar todos os prazos do proceso con detalle nesta ligazón.

Novos teléfonos do centro

A partir do día de hoxe, 27 de maio, por razóns de reorganización do sistema de comunicacións da Consellería, o centro ten novos teléfonos. Son os seguintes:

Teléfono para consultas xerais: 886 15 17 31

Premio á innovación educativa

O traballo "Arte e xogo feminino ao longo da historia" realizado polo alumnado de 1º de ESO na materia de Investigación e Tratamento da Información recibiu a 4ª Mención honorífica do Premio á innovación educativa convocado por FETE-UGT Galicia e Escola Viva. O traballo foi coordinado polo Equipo da biblioteca do centro e contou coa colaboración de varios departamentos.

Así se recolle na prensa:La Voz de Galicia

Calendario de fin de curso

Remate das clases: 22 de xuño

Avaliacións, reclamacións e entrega de notas

2º bach.

• avaliación: 23 de maio
  • entrega de notas: 24 de maio
  • reclamacións: 24 e 25 de maio

1º CM e 1º FP básica

• 3ª avaliación: 7 de xuño
  • avaliación final: 22 de xuño (pola tarde)
  • entrega de notas: 23 de xuño ás 11h
  • reclamacións: 23, 27 e 28 de xuño

ESO, 1º bach. e CM

• avaliación: 22 de xuño (pola tarde)
  • entrega de notas: 23 de xuño ás 11h. Non hai autobuses.
  • reclamacións: 23, 27 e 28 de xuño

Regreso dos alumnos de Erasmus+

Os dous alumnos do Ciclo de Soldadura e Caldeirería que acaban de regresar de Belfast, a onde foron traballar cunha bolsa da Deputación, estiveron no instituto para contar a súa proveitosa experiencia.

Para o curso 2016-17, o IES Marco do Camballón ten concedidas 4 bolsas máis que aínda non están cubertas.

Na ligazón pódese ler a noticia recollida por La Voz de Galicia.

Título de ESO para FP básica

O alumnado que se titule en FP básica nos cursos 2015-16 e 2016-17 poderá obter o título de ESO se acadou os obxectivos e competencias correspondentes, segundo se publica no Real Decreto 1058/2015 do 20 de novembro. Pódese consultar a información no arquivo anexo.

Premio para "As mulleres de mate"

O traballo "As mulleres de mate" realizado dentro da materia Proxecto interdisciplinar de 1º de ESO no curso 2014-15 acaba de ser premiado no II Concurso de traballos por proxectos convocado pola Consellería de Educación no marco do PLAN LÍA 2010/15. María Barcala e Ana Vicos foron as profesoras responsables da súa realización, en coordinación coa biblioteca do centro e outros departamentos. Ten unha dotación de 1000€ que deben ser destinados á atención das necesidades da biblioteca escolar.

A descrición do proxecto pódese consultar de xeito detallado no último número da revista Eduga.

Calendario escolar 2015-16

No ficheiro anexo pódese consultar o calendario escolar para este curso.