Punto Laranxa contra o acoso escolar

Inglés

Intercambio con Colchester (Inglaterra) anulado por número insuficiente de interesados

Devolución do ingreso dos 50 euros en concepto de reserva: Póñanse en contacto telefónico ou presencial co secretario Manuel para recuperar os cartos. Como xa comentamos no seu día, aos que fixeran o ingreso a través de ABANCA non teremos problema en reingresarllo pola mesma vía, pois non nos supón coste ningún; non sendo así aos que non estean nesta situación.

1º pago Intercambio con Colchester

Deste venres ao próximo mércores 18 de outubro. 250 euros. Máis información no documento adxunto.

Resultado de imaxes para colchester

Intercambio con Colchester para 4º de ESO

Reunión informativa deste intercambio o mércores 11 de outubro ás 19:30 horas no Salón de Actos.

Máis información no adxunto

Resultado de imaxes para Viaje de estudiantes al Reino Unido

English Week para 3º ESO. Resolución PROVISIONAL. Alumnos seleccionados

O Departamento de Inglés seleccionou provisionalmente aos candidatos que aparecen no adxunto con motivo da Convocatoria English Week ofertada pola Consellería

Resultado de imaxes para Campamento Inglés

FOTOS CAMPAMENTO DE INGLÉS 1º ESO

Na galería podedes atopar mais imaxes.

VIAXE A PARIS 2017

Últimos Artigos