Curso 2012-2013

Wonderwall, polo Coro de Zalaeta e alumnos de 3º ESO-A

Interpretación do tema de Oasis, parte vocal a cargo do Coro de Zalaeta, parte instrumental a cargo de alumnos de 3º ESO A. Nadal 2012, Salón de Actos do instituto.

Coro Zalaeta: Rolling in the deep

Interpretación do tema

de Adele, durante o Festival de Nadal de 2012. Ao piano, a profesora.

"The most wonderful day of the year" polo coro de Zalaeta

Interpretación do tema navideño no Festival de Nadal, no salón de Actos do IES. Cantan as rapazas do Coro de Zalaeta, e ao piano, a profesora. Decembro 2012.

Vois sur ton chemin, polo Coro de Zalaeta.

Interpretación do tema da película Les choristes polas alumnas do coro de Zalaeta. Festival de Nadal, decembro 2012, Salón de Actos do IES Zalaeta. Dirixe Esteban, ao piano, Isabel de la Puente, a profesora de música.

Something stupid, por 4º ESO BD

Interpretación no aula de música do tema Something stupid, popularizado por Nancy e Frank Sinatra. Tocan os alumnos e alumnas de música de 4º ESO B: Sara Garabatos, Beatriz Gallego, Sara Vázquez, Nelson Obelleiro, Estela Varela, Laura García Quiñoá, Iago López Loureiro, Javier Montero, Araceli Vázquez e Daniela Carmona; e os alumnos e alumnas de 4º ESO D: Javier Ferreiro, David Galvao, Sebastián García, Amanda López, Maggie Sime, Lourdes Silva, Joel Muñiz e Marilin Urquieta. Outubro 2012.

O tema A bruxa, de Milladoiro, interpretado por 4º ESO C.

Gravación do ensaio xeral do tema de Milladoiro A bruxa, tocado polo mesmo alumnado de 4º ESO C que nos posts anteriores. Días despois, actuarían no Auditorio Municipal de Vilagarcía de Arousa, representando, conxuntamente coas rapazas do coro de Zalaeta, ao noso centro, Este vídeo realizouse no mes de abril de 2013.

Últimos Artigos