CONCURSO DE MICRO-RELATOS DE SAMAÍN

Con motivo da celebración do Samaín, o venres 28 de outubro, o club de lectura “As verbas da ciencia” propón a seguinte actividade: “Concurso de contos de terror”.

Durante a xornada sinalada, os alumnos e alumnas que xeralmente visitan a biblioteca tiveron a oportunidade de escribir un relato de terror en dúas frases. Para isto, contaron con un repertorio de textos que puideron usar como modelo. A actividade prolongouse toda a semana seguinte, coa intención de permitir aos alumnos e alumnas entregar novos textos para concursar. Entre os participantes, escollerase un gañador ou gañadora, que recibirá como premio un libro de terror acorde coa súa idade.

O obxectivo desta actividade é permitir ao alumnado un contacto directo coa literatura de terror, a través da propia escritura deste tipo de textos e fomentar a concisión grazas á elaboración de textos completos nun para de liñas.