CONCERTO DIDÁCTICO: N+1 e GRUPO ALICERCE

O pasado xoves 24 de novembro o alumnado de 2º ESO asistiu ao concerto ofrecido polo cuarteto de corda Alicerce coa actuación conxunta do clown galego N+1.

Conducido pola acción que desenvolve o humorista por medio da mímica, o alumnado puido realizar un percorrido a través dos cuartetos de corda de W. A. Mozart, 45 minutos de música de primeira calidade sen interrupción. Tan só música, expresión corporal e iluminación para un espectáculo no que o humor aporta frescura e expresividade.

Sen lugar a dúbidas unha magnífica oportunidade para achegar a música clásica aos oídos de tod@s @s asistentes.

Os nosos agradecementos á Concellería de Cultura do Concello das Pontes pola organización do evento.